Min tv-boks kommer med fejlen E010 INVALID SIGN | YouSee Community
Spørgsmål

Min tv-boks kommer med fejlen E010 INVALID SIGN

Og så bliver den ved med at genstarte og komme med fejlmeddelelsen igen. Jeg har prøvet at holde den slukket i 15 sekunder, lige lidt hjælper det.

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken en er der tale om.?
Det er en Humax YSR-2000
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt huskes, så er det ikke en fejl der er skrevet om før her på forummet, kan heller ikke mindes at have læst om den på You See FB side,
Er der prøvet med en Fabriksgendannelse.
Nej, jeg tænkte at det måske ville være lidt drastisk. Jeg får nok kundeservice til at ringe til mig i morgen og hvis de siger, at det er det, der skal til, så må jeg jo gøre det.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at Google fejlkoden. Der står en del om den på nettet. Nogen har fundet løsning ved at tage boksen helt fra 4-6 timer.
Omdømme 7
Badge +7
Det kan du lige så godt gøre med det samme, for det er meget sikkert det de også vil have dig til.
Prøv at Google fejlkoden. Der står en del om den på nettet. Nogen har fundet løsning ved at tage boksen helt fra 4-6 timer.

Den har været slukket bagpå i 12 timer, er det godt nok? Eller skal ledningen helt ud?
Det kan du lige så godt gøre med det samme, for det er meget sikkert det de også vil have dig til.

Ved du hvad, det vil jeg gøre, så. Ligger der en guide til det herinde? Ved du det?
Omdømme 7
Badge +7
Helt fra vil sige uden ledning tilsluttet. Prøv at Google fejlkoden.
Omdømme 7
Badge +7

Det kan du lige så godt gøre med det samme, for det er meget sikkert det de også vil have dig til.Ved du hvad, det vil jeg gøre, så. Ligger der en guide til det herinde? Ved du det?

Det gøres i avancerede indstillinger.

Det kan du lige så godt gøre med det samme, for det er meget sikkert det de også vil have dig til.Ved du hvad, det vil jeg gøre, så. Ligger der en guide til det herinde? Ved du det?
Det gøres i avancerede indstillinger.

Men det skal vel gøres i menuen på boksen, ikke? Den låser på skærmen med fejlkoden, så den kan vi desværre ikke tilgå
Helt fra vil sige uden ledning tilsluttet. Prøv at Google fejlkoden.

Det eneste jeg kan finde er en metode til at installere en opdatering via USB. Og det vil jeg helst ikke ud i 😕
Omdømme 7
Badge +7
Der kan ikke installeres via USB, da når der er opdateringer komme de direkte til boksen via nettet.
Boksen blev byttet, så alt er godt herfra igen.

Tusind tak for input!

Besvar