Mangler tv3sport og max på streaming app. virker på tv | YouSee Community
Svar

Mangler tv3sport og max på streaming app. virker på tv

Jeg har en gammeldags fuldpakke som jeg er ved at lægge om. Bestilte blandselv 10 i går morges. Og nu er bla tv3sport og tv3 max forsvundet fra streaming app. De er der stadig på tv uden boks.

Talte med kundeservice i går. De kørte et eller andet og jeg skulle logge af og på igen.

Virker stadig ikke. Kanalerne er der stadig ikke. Hverken på app eller browser. Har prøvet 5 forskellige enheder.

Lidt irriterende når der skal køres second og third screen sådan en champions league aften....

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 november 2019, 19:12

Det er Teknisk Support der skal tages fat i, så der kan ses på hvad der er galt. Det er ikke noget man som bruger kan rette på, der skal ses på om rettighederne er korrekt.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er Teknisk Support der skal tages fat i, så der kan ses på hvad der er galt. Det er ikke noget man som bruger kan rette på, der skal ses på om rettighederne er korrekt.

Ja, dem chattede jeg med i går. Det hjalp ikke. 

Jeg prøvede at finde chatten i aften. Det har de gemt godt. Kunne ikke finde andet end en ubrugelig chatbot. 

Omdømme 7
Badge +7

Der er noget som ikke er sat rigtigt op, det kan ikke være andet, det er da tvivlsomt, det er kun noget som You See kan få på plads. Havde det kun været App der var problemer med kunne det måske løses med ar slette og hente igen, men der er jo også problem på Web TV. Så derfor må det næsten kun være et problem med rettigheder. Haves der en TV boks.?

Ingen tv-boks og kanalerne virker fint på mit tv.

De må styre rettighederne i to forskellige systemer.

Tyede kun til forum fordi chatten var som sunket i jorden på yousee.dk

Skriver en besked. Jeg overlever nok indtil de får svaret på den

Tak for svarene 😊

Besvar