Svar

Login til dansk filmskat

Jeg har lige valgt Dansk FIlmskat på Yousee.
Hvordan får jeg et login til filmene?
Valgte også Netflix, og fik velkomstbrev med det samme
icon

Bedste svar af Radiomanden 20 september 2019, 21:46

Der er ikke noget Log In, andet end det er skal bruges til Film/TV Appen og Web TV, der er direkte adgang på TV boksen.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke noget Log In, andet end det er skal bruges til Film/TV Appen og Web TV, der er direkte adgang på TV boksen.
Tak for hjælpen - det er jo såre simpelt. 🙂

Jeg har samme problem. For i yousee TV app vises kun få forslag af film, men der i Dansk Filmskat egen app er mange flere forslag. 

Man kan godt nok søge de enkelte film frem, men det er ikke sikkert man ved, hvad man søger efter. 

Et login til Dansk Filmskat (som Netflix) ville altså gøre tjenesten meget bedre.

Kan man ikke bruge Dansk Filmskat egen app, hvis man har abonnement vis yousee som hvis man var direkte kunde?

Vh Christian 

Omdømme 7
Badge +7

Tjenesten er som tidligere skrevet tilgængelig via TV boks, App eller Web TV.

Badge +2

:slight_smile: Dansk film skat på youSee diveres platforme, er samme indhold som på app fra Dansk filmskat. 

På TV og Film youSee, kan du se alle under populære Film, og de som er sidst ankommet under seneste tilføjet.

Og de som youSee anbefaler. under Aktuelt. 

Du kan jo søge titler under Menu og søg. 

Du skal bruge dit log in til TV og film, du har fra youSee til dansk filmskat . CHR Damgaard dit eget abonnement du har hos Dansk filmskat er andet. Hvorfor endeligt have to  abonnementer 

Ok, tak for svar. 

Jeg synes ikke Yousee's app er optimal som portal til andre tjenester. 

Jeg havde hellere brugt de 'rigtige' apps, for visningen er bare bedre. 

Jeg er i hvert fald glad for, at Netflix ikke virker på den måde. 

Vh Christian 

Omdømme 7
Badge +7

Det er udemærket som det er, film og serier ligges i favorit, så er der ingen problemer med at finde hvad der skal ses.

Besvar