Kanaler der forsvinder | YouSee Community

Kanaler der forsvinder

Hvordan kan Yousee finde på at fjerne så mange kanaler fra pakkerne? Der er jo rigtig mange brugere, der ser netop disse kanaler.
Jeg kan heller ikke forestille mig andet end at det bliver dyrere, hvis det overhovedet kan lade sig gøre at vælge dem til.
Kunne i ikke bare gøre som i plejer, sætte prisen op en gang om året.

Birthe

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kommer ikke til at blive dyrere, for de Discovery kanaler der ryger ud, er dem der til størstedelen er skyld i de her årlige prisstigninger, fordi at Discovery kontinuerligt forlanger mere og mere for leveringen af deres kanaler.
Det er også derfor at samtlige andre leverandører der fortsætter med at have de kanaler har annonceret prisstigninger her i 2020.

De kanaler der erstatter dem hos YouSee, altså C More og Viasat Film kanalerne har kostet det samme i abonnement i guddommeligt lang tid.
Jeg burde vide det, for jeg har abonnement på Viasat Film pakken og dem der har C More pakken kan sikkert også genkende at det er meget længe siden at der blevet pillet ved prisen på dem.
Sidst der blev pillet ved prisen på de film kanaler, der blev abonnementet faktisk sat ned.
Omdømme 7
Badge +3
Mon man med Bland Selv kan frasige sig de C More film kanaler? Selv om jeg har Viasat Film er det sjældent jeg ser en film...

Jeg tror også at det er prisen der kan være afgørende for, at Yousee har droppet Discovery kanalerne...
You see er hos mig steget i pris hvert år.
Jeg e overhovedetr ikke interesseret i programmer med film
Jeg er interesseret i formel 1 og skiløb, og mine børnebørn er interesseret i fodbold,

Besvar