Kan man ikke få en PM for TV på banen? | YouSee Community

Kan man ikke få en PM for TV på banen?

Jeg ville ønske, at man kunne komme i dialog med en PM for TV afdelingen, så man kunne hører lidt om hvad de arbejder med. Det er meget lukket land, men måske der kan løftes sløret for noget af det.

Jeg kunne godt tænke mig at spørge ind til følgende: 

Arbejder I på en ny TV boks til os på Fiber (Tænker en der er hurtigere i menuerne)

Kommer der opdatering til softwaren i nærmest fremtid, som giver nye funktioner?

Hvorfor laver I ikke en film bibliotek  og en serie bibliotek i stedet for at dele den op i hvilken pakke du her.  

Tænker I på at på Amazon Prime, Disney+, Plex, DRs indhold og Apple TV app ind i boxen?

Er cloud optagelser noget der er på vej?

Hvis nogen har hørt rygter, så kommentere gerne.

Med venlig hilsen Martin

Go-funder af TDC Forum i tidernes morgen. 

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Dine spørgsmål skal rettes til You See, ikke her til brugerforummet.

Tak Radiomanden, det ved jeg. Har du overhoved læst mit indlæg?

Nu kørte vi flere arrangementer på TDC Forum, hvor vi fik teknikere, kundeservicechefer, og PM’er til at svare spørgsmål fra brugeren. Måske man kunne gøre noget lignende her. Derfor kommer spørgsmålet her. 

Derudover lægger dette op til dialog med andre brugere, som måske har hørt noget eller været i dialog med Yousee om nogle af spørgsmålene.

Omdømme 7
Badge +7

Der er fra You See tilknyttet personer her på forummet, de er med lidt ind i mellem men det er derudover et bruger til bruger forum, You See kan spørges direkte på deres FB side, hvor det ofte er de samme der svarer der som er med her på forummet.

Besvar