IR forlænger virker ikke | YouSee Community
Spørgsmål

IR forlænger virker ikke

Har netop fået en IR forlænger til min tv boks model YS4000, mener det er den nyeste. Jeg har afprøvet to forskellige IR-forlængere udleveret fra Yousee-butik, men kan ikke få dem til at virke. Ligegyldig hvor langt ind, jeg presser stikket. Er der andet jeg kan prøve?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Elmegaarden202

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg byder lige ind.

Var du i butikken helt klar omkring, at det var til YS4000 boksen, at du skulle bruge IR-forlænger? Bare så vi sikrer os, at du ikke har fået til en forkert tv-boks 🙂
Hej Kasper

Det var min datter, der hentede IR-forlængerne i butikken og hun siger, at ekspedienten slog såvel hende som vores adresse op i systemet, så han kunne se, hvilken boks vi havde. Mere kan jeg ikke sige.
Når jeg kigger efter kendetegn på IR-forlængerne kan jeg finde følgende:
Winpoint: E251672, A VM, 2785, 80C, 30V, vw-1, SHE, LF. Det er hvad der er til at identificere den. Der er ingen mærkater på plastikposen.
Og bare sådan i forhold til god service, tænker jeg, at en sådan forlænger burde være en del af tilbehøret, der udleveres sammen med boksen. Så skulle der heller ikke bruge energi på at sikre, at det er den korrekte, der er blevet udleveret...
Omdømme 7
Badge +7
Hej Kasper

Det var min datter, der hentede IR-forlængerne i butikken og hun siger, at ekspedienten slog såvel hende som vores adresse op i systemet, så han kunne se, hvilken boks vi havde. Mere kan jeg ikke sige.

Hej igen

Ja, så skulle man mene, at det er den rigtige du har fået 🙂

Det er ekstraudstyr og det er ikke alle der har brug for den, men ja, det kunne da selvfølgelig være rart, hvis den som standard følger med, men det er desværre ikke tilfældet pt.

Besvar