Spørgsmål

Infrarødeøjet virker ikke på trådløs TV-boks

Ifølge brugermanualen skulle det være muligt at gemme den ekstra trådløs tv-boks væk og bruge den infrarøde sensor til at modtage instrukser fra fjernebetjeningen, men hvis jeg forbinder sensoren og boksen er der ingenting der virker med fjernebetjeningen, hverken boksen eller øjet - hjælp!

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er det en sensor fra Yousee?

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/brug-infraroed-forlaenger
Ja, den var i kassen sammen med den trådløse boks, og linket har jeg set, de samme opsætningsvejledninger er i manualen. Boksen og fjernebetjeningen virker fin sammen, men så snart sensoren er forbundet så reagere hverken boksen eller sensoren på fjernebetjeningen. jeg har også prøvet med en anden sensor der kom sammen med hovedboksen, samme resultat.....
Ja, den var i kassen sammen med den trådløse boks, og linket har jeg set, de samme opsætningsvejledninger er i manualen. Boksen og fjernebetjeningen virker fin sammen, men så snart sensoren er forbundet så reagere hverken boksen eller sensoren på fjernebetjeningen. jeg har også prøvet med en anden sensor der kom sammen med hovedboksen, samme resultat.....
Hej TimMagee. Fandt du en løsning? Jeg har 2 ud af 3 ir øje som ikke virker sammen med boksene!
Hej Frimann, nej problemet er ikke løst desværre - ret irriterende 😞

Besvar