Hvorfor må jeg ikke se slutningen af afsnittet? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvorfor må jeg ikke se slutningen af afsnittet?

Ok, så jeg kan se at der er flere indlæg vedr dette, altså at optagelserne ikke er lange nok, noget med at nogen gange skubber reklamere e.l. rundt på tiden, og så mangler de sidste 5 min.

5 min!!!

Både boks og tv har til timevis af optagelser, så hvorfor, hvorfor Yousee som skulle have styr på udsendelser i selv sender !!! forlænges optagelsen ikke bare som standart?  + 15 min på alt tak!

har siddet og set afsnit 25 af 25 af Greys hvide verden sæson 15. Jeg har optaget den fordi jeg ikke var sikker på at nå det mens den var i arkiv. Optagelsen er 57 min og 59 sek lang. De fleste andre af denne typer optagelser er mindst 59 min lange. Den nyeste jeg har optaget fra sæson 16 er 1 time og 22 min. Der er en masse uinteressant i slutningen men pyt, den startede med reklamer så den ekstra tid var en god ide. Og tilsyneladende den eneste gang denne gode ide blev udført!!!

fordi ja, ganske rigtigt har yousee ikke set sig i stand til at optage de sidste 5 minutter af den 25 afsnit lange sæson som nu slutter midt i en sætning! Sæson 16 starter med at nogen kalder på hjælp, så hele den scene må jo mangle fra sæson 15. Igen, der er altså sparet mellem 2 og 5 minutters optageplads, på min egen boks, som jeg betaler 360,- i leje for om året, og det er IKKE lykkedes for mig at få lov til  at se slutningen af sæson 15. Kan mærke jeg dårligt gider næste sæson.. ved jo ikke hvad der skete..

Boksen er yderligere “smart” indstillet, jeg kan altså ikke (som jeg gjorde på mit gamle tv hvor jeg optog ned på en seperat enhed) manuelt gå ind og ligge 10 min til optagetiden

Hvorfor i al hele hule og et hedt sted er der, efter flere års forskellige klager, ikke som standard lagt de pokkers 10 min til? Jeg har utallige, (en film m Arnold, en gammel dansk film osv) gange oplevet det med at slutningen ikke er der.

Med den pris jeg betaler pr måned, hvorfor må jeg så ikke se slutningen…????

mvh Charlotte 

ps ved ikke hvorfor dette forum kobler det andet, ikke-spor-relaterer emne på. Forklaringen er vel umiddelbart at denne hjemmeside også er fyldt med fejl og mangler. Har led efter knappen “slået relaterer emne” men 

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det lyder om det er 4000 boksen der haves, den har jeg også, der optages en god del på den, men det er længe siden at der har været problemer med at slutningen ikke kommer med, der er optage længere tid end udsendelsen varer, der optages både fra Kommercielle og non kommercielle kanaler. De kommercielle er der sjældent problemer med, da der sluttes før tid, så de kan smide ubrugelige oplysninger i hovedet på os. inden næste udsendelse.

Jeg har den lille lave af dem, sort med grønt/rødt ikon der lyser til højre.

har haft den helt fra start, snart 1 år, og har oplevet problemet 4-5 gange i hvert fald: på kanal 4, 5 og TLC. Ikke på TV2 eller DR kanaler der ellers ikke har store reklameblokke.

Optagelserne  med problemer er dem på 57-59 minutter. Til sammenligning varer optagelsen af et andet afsnit, samme serie, 1 time og 22 nin dvs med reklamer.

ja det er for langt. Men hellere det end at mangle de sidste 5 min!!!

Omdømme 7
Badge +7

Der ligges automatisk extra tid på, udsendelser som er på en time, så optages der 10-15 minuttet extra, der er dog et problem når det er på DR kanalerne, så er der ikke altid extra tid på.

Hvilken boks haves.?

Besvar