Hvad **** laver den TV-boks | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad **** laver den TV-boks

Jeg har lige fået min Yousee TV-boks idag, og er allerede godt træt af den. Hvis jeg vil se en udsendelse som har været sendt f.eks. igår, så kan jeg ikke se udsendelsen, men derimod en masse reklamer. :@:@:@:@:@:@:@:@

Det er at stikke blår i øjnene på folk at sige at man ved at få den tv-boks kan se tv når man har lyst, nej, man kan se reklamer når man har (u)lyst.

Derudover så finder jeg hele den visuelle opbygning af siderne i f.eks tv-guiden for ubruglige, teksten for lille alting er så gnidret at man skal sidde meget tæt på skærmen for at kunne læse noget som helst.

Endelig er lyden for svag, jeg skal skrue 50% mere op for mit TV for at få samme lydstyrke som den gang tv'et var koblet direkte på antennekablet.

Den tv-boks er efter min mening en ommer..., helt og aldeles.:@:@:@

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Humax kabel TV boksen.?
Angående Arkiv, så er det på de kanaler med reklamer ikke muligt at undgå, det er en betingelse at udsendelserne er som når de vise Live. Du kan optage og derved springe over reklamerne.
Vedrørende lyd, her der skruet helt op for den på boksen.? Hvis den er, så er der ingen forskel på lyden på boksen og på TVet.
Teksten på Guiden er fin, ses tydeligt på en 40" skærm på 3M afstand.
En ommer.? Nej helt klart ikke.

Enig
Omdømme 7
Badge +7
Humax kabel TV boksen.?
Angående Arkiv, så er det på de kanaler med reklamer ikke muligt at undgå, det er en betingelse at udsendelserne er som når de vise Live. Du kan optage og derved springe over reklamerne.
Vedrørende lyd, her der skruet helt op for den på boksen.? Hvis den er, så er der ingen forskel på lyden på boksen og på TVet.
Teksten på Guiden er fin, ses tydeligt på en 40" skærm på 3M afstand.
En ommer.? Nej helt klart ikke.

Besvar