Humax 2000 box | YouSee Community

Humax 2000 box

Jeg kan ikke længere se undertekster i H historie arkiv. der sker det at der kommer en bred fed streg hen over skærmen, hver gang den opdaterer tekster.
Man kan se underterteksterne på direkte tv, men det der er optaget i arkiv duer ikke rigtigt.
På mobil virker den heller ikke på direkte ?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Her er der ikke den fejl, fint tekst på Mobil.

Det er hvis jeg ser histori i arkiv. Eller hvis jeg chromcaster til fjernsyn med mobil at fejlen fremkommer
Når jeg ser tv fra histori over boksen direkte er det i orden, men hvis jeg går i arkiv og afspiller det der er optaget ser det forfærdeligt ud
Med venlig hilsen
Hugo Crone
Omdømme 7
Badge +7
Der kan ikke genkendes, her er et billede fra en udsendelse i Arkiv.

Omdømme 7
Badge +7
Hej hcrone

Er det alle arkivudsendelserne eller nogle bestemte?
Det er alle arkiv udsendelserne i Histori og der sker det samme hvis jeg chromcaster fra min mobil, til tv og det er kun i arkiv på det blå histori ikon, jeg har ingen problemer andre steder i arkiv, så noget må der være galt.
Når jeg ser direkte udsendelser fra History virker det fint
Omdømme 7
Badge +7
Nå så det er den kanal, det er så vigtigt at du skriver at det er Viasat History, og ikke den som jeg har billede af.
Omdømme 7
Badge +7
Problemet er tydeligt, det skal fejlmeldes.

Jeg har fejlmeldt det og fejlen er blevet rettet, det var signalet fra History der skulle rettes og det blev det i går.
Det er mærkeligt at folk ikke fejlmelder når der er noget galt, jeg har så mange gange ventet på at fejl blev rettet, men har de fleste gange selv måtte ringe og fejlmelde.

Besvar