Hjælp til Synkronisering | YouSee Community
Svar

Hjælp til Synkronisering

Jeg har lige fået YouSee bokse og ville gerne have synkronisering på da min mor er svagt seende og kan ikke nå og læse teksten på fjernsynet. Det ene fjernsyn er 6-7 år gammelt og det andet nyt og der har jeg været inde i indstillinger og sætte det til at læse op men der sker ikke noget, troede, at YouSee havde ligesom andre udbydere Dr's kanaler med synkronisering.
Håber der nogen der kan hjælpe.
venlig hilsen Ane Mette
icon

Bedste svar af joern 11 september 2019, 14:25

Det er der på de tre DR kanaler. Prøv at gå ind i menu/kanaler og gå langt til højre, så finder du kanalerne. Så kan numrene skrives ned eller kanalerne flyttes.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er der på de tre DR kanaler. Prøv at gå ind i menu/kanaler og gå langt til højre, så finder du kanalerne. Så kan numrene skrives ned eller kanalerne flyttes.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis din mor har kabeltv fra YouSee bør du kunne finde synstolkede udgaver af DR1, DR2, DR3 og DRK på kanal 890, 891, 892 og 893.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis din mor har kabeltv fra YouSee bør du kunne finde synstolkede udgaver af DR1, DR2, DR3 og DRK på kanal 890, 891, 892 og 893.
Trådstarteren oplyser, at han lige har fået YouSee bokse, så har han YouSee. Dine oplysninger er uden boks.
Omdømme 7
Badge +7
DR syn er også på Humax boksene.
Omdømme 7
Badge +7
DR syn er også på Humax boksene.
Det fremgår også af mit første indlæg.😀
Omdømme 7
Badge +7
Slangefar har selvfølgelig ret i, at på TV’et uden boks, er kanalerne som beskrevet (890, 891, 892 og 893).
Tusinde tak skal i have allle sammen, for jeres svar

Besvar