Hjælp til 4K UHD søges!! | YouSee Community
Svar

Hjælp til 4K UHD søges!!

Hejsa-
Jeg har fået et UHD tv til jul, men har et lille problem med UHD 4K Funktionen sammen med min yousee box. en YSR-2000.
Den vil ikke godtage mit uhd tv-
Har ikke problemer med andet udstyr. Men min boks (under system info) siger at mit UltraHD er DISABLED og at mit hdcp 2.2 også er DISABLED.
Er dette pga af min boks ?? Skal jeg kontakte Yousee og bede om en YSR-4000 (Humax) boks??
Håber der er en der kan hjælpe mig.
PFT
John Nielsen
icon

Bedste svar af Radiomanden 11 januar 2019, 14:42

2000 boksen er kun FHD, For at kunne få Netflix og YouTube Tube i UHD (4K), så skal der haves 4000 boksen.
Der er IKKE TV kanaler i 4K.
Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
2000 boksen er kun FHD, For at kunne få Netflix og YouTube Tube i UHD (4K), så skal der haves 4000 boksen.
Der er IKKE TV kanaler i 4K.
Okay.
Tak for det hurtige og gode svar, håber de har en boks til mig når jeg ringer til yousee 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Husk på at det koster Kr. 400 for at få byttet fra 2000 til 4000. Det eneste der vindes for nuværende, er at optagelser kan ses på Web TV og TV Apps.
Hmm.. snakkede lige med en fra yousee, og han ville have 1900 for at opgradere min boks.
Røveri hvis du spørger mig.

John Nielsen
Omdømme 7
Badge +7
Det er IKKE korrekt, det koster helt precist Kr. 399.
Okay. Men det er for dyrt alligevel. Sådan en service burde være gratis kundeservice 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Det er som det er nu med hensyn til 4K, behøves det eller ikke at have 4000 boksen, det kan du på TVet. (Netflix og You Tube).
Yeps..
Og nu mangler jeg bare at finde ud af om min PS4 Pro kan sende UHD signalet ud, eller om det er fordi jeg har et dårligt HDMI kabel at jeg kun kan se det i 1080.. (øv) 🙂
Omdømme 7
Badge +7
PS4 Pro er jo en UHD konsol, endda med HDR understøttelse
Jeps. Derfor undrer det mig at jeg kun kan få den til at vise 1080p

Besvar