flyttet fra kabel-tv til Fiber | YouSee Community
Spørgsmål

flyttet fra kabel-tv til Fiber

Hej
Jeg er flyttet fra Kabel-tv til en adresse hvor der er Fiber. Jeg har ringet til kundeservice i dag og ham jeg snakkede med bad mig oprette et nyt login til mit nye brugerlogin/mit yousee. Samtidig sagde han at jeg ikke længere kunne tilgå mit gamle login på Forum når mit gamle mityousee-login blev nedlagt. Passer det virkelig at forum login og mit yousee-login er det samme og at jeg fratages rettet til at tilgå min majah-konto?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
En YouSee admin fra dette forum kan give dig dit oprindelige navn igen. De kendes ved YouSee indgår i deres billede.
Det kan ikke lade sig gøre, fordi man får et nyt kundenummer.
Omdømme 7
Badge +7
En admin kan rette dit navn. Flere har fået rettet navne. Sidste jeg husker var "Persen M", som skiftede da en tog et navn tæt på hans oprindelige.
Hej
Jeg er flyttet fra Kabel-tv til en adresse hvor der er Fiber. Jeg har ringet til kundeservice i dag og ham jeg snakkede med bad mig oprette et nyt login til mit nye brugerlogin/mit yousee. Samtidig sagde han at jeg ikke længere kunne tilgå mit gamle login på Forum når mit gamle mityousee-login blev nedlagt. Passer det virkelig at forum login og mit yousee-login er det samme og at jeg fratages rettet til at tilgå min majah-konto?

Ja det passer - Jeg kan ikke få mit gamle login/brugernavn tilbage !
Omdømme 7
Badge +7
Nej, du kan sikkert ikke få din gamle konto, men jeg troede det kun var navnet du var ude efter.

Besvar