Ekstra kanaler på PC-TV | YouSee Community
Svar

Ekstra kanaler på PC-TV

Badge
Synes det var svært at finde den rigtige katagori, så håber det er ok her.
Nu har jeg brugt en del tid på at søge efter info omkring ekstrakanaler ( tilkøbte ud over vores pakke - ikke blandselv ). Jeg kan ikke finde de svar jeg søger. Har også brugt lidt tid her i forummet, og blevet lidt klogere: det kan lade sig gøre at se disse ekstrakanaler på min PC.
Men... Det er åbenbart heller ikke problemfrit. Findes der en hjemmeside med informationer om hvilke kanaler jeg kan se på min PC og hvordan det rent teknisk foregår? Jeg har læst mig til, at på et TV skal jeg enten tilkøbe en boks eller et kort, men intet om hvad der kræves for at se en ekstrakanal på PC ( mobil, tablet m.m. ).
hjælp yousee med at hjælpe sig selv :)
PS: jeg har ingen brug for ekstrakanal på TV, kun på PC.
icon

Bedste svar af Radiomanden 11 august 2019, 10:51

Alle kanaler/pakker som du har købt rettighed til kan ses på alle You See platforme, der er Arkiv for alle kanaler, det er dog nødvendigvis ikke alt indhold fra kanalerne der er rettighed til at have i Arkiv.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
På PC ser du TV på Web TV, https://tv.yousee.dk/og der er kun de kanaler som der er Abonement på. De samme kanaler vil kunne ses på de øvrige platforme TV boks/Tablet/Telefon og TV. På TV kræves det kort og kortlæser. PåTablet/Telefon bruges den App der er til Android/iOS, App findes også til Android TV OS og ATV.
Extra kanaler kan ses/bestilles her. https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx
Badge
ja tak, det er ca. det svar jeg får fra yousee's egen hjemmeside. Jeg ønskede svar på 2 ting:
  1. Findes der en hjemmeside med informationer om hvilke kanaler jeg kan se på min PC .. Jeg kom nok til at underforstå, at jeg har læst at det ikke er alle kanaler som kan stream'es.
  2. hvordan det rent teknisk foregår? Måske svarede du underforstået, at jeg bare bestiller en ekstrakanal og så dukker dem op uden at jeg skal gøre ydeligere ( andet end at betale ).
Omdømme 7
Badge +7
Alle kanaler/pakker som du har købt rettighed til kan ses på alle You See platforme, der er Arkiv for alle kanaler, det er dog nødvendigvis ikke alt indhold fra kanalerne der er rettighed til at have i Arkiv.

Besvar