Discovery status | YouSee Community
Spørgsmål

Discovery status

Omdømme 1

Hvad er status på Discovery ??? Jeg vil være helt sikker på at jeg kan se Discovery i det nye år. Så hvis der ikke kommer en løsning skal jeg jo have opsagt mit Yousee abonnement i god tid. Det samme vil mine nabo'er gøre."

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er ingen afgørelse, der er ingen forhandlinger igang, (så vidt vides), det sker nok først i sidste øjeblik at der meddeles om de er inde (bland selv) eller ude.
En e.v.t: opsigelse er løbende måned + 30 dage.
Omdømme 7
Badge +6

Hvad er status på Discovery ??? Jeg vil være helt sikker på at jeg kan se Discovery i det nye år. Så hvis der ikke kommer en løsning skal jeg jo have opsagt mit Yousee abonnement i god tid. Det samme vil mine nabo'er gøre."

Jamen det er du og dine mange falske naboer velkommen til at gøre, kære Discovery medarbejder.

Jeg jeg tror helt ærligt ikke på at du overhovedet ER en YouSee kunde, for der er pludselig begyndt at dukke lidt for mange nye profiler op her på forummet der kun tjener et eneste formål, hvilket er at oprette nye emner om trusler med at de vil skride hvis Discovery ryger ud.

Så det stinker lidt for meget af at der er tale om Discovery der også har taget deres indtog her med falske profiler og trusler, lige som med de mange falske nyoprettede Facebook profiler jeg har opdaget der lige pludselig også er blevet oprettet, der også udelukkende kun tjener det her formål.
Omdømme 1

Jamen det er du og dine mange falske naboer velkommen til at gøre, kære Discovery medarbejder.

Jeg jeg tror helt ærligt ikke på at du overhovedet ER en YouSee kunde, for der er pludselig begyndt at dukke lidt for mange nye profiler op her på forummet der kun tjener et eneste formål, hvilket er at oprette nye emner om trusler med at de vil skride hvis Discovery ryger ud.

Så det stinker lidt for meget af at der er tale om Discovery der også har taget deres indtog her med falske profiler og trusler, lige som med de mange falske nyoprettede Facebook profiler jeg har opdaget der lige pludselig også er blevet oprettet, der også udelukkende kun tjener det her formål.
Omdømme 7
Badge +7
????!!!!.
Omdømme 1
M Persen - Tag lige og luk røven - Jeg har været trofast kunde hos Yousee i 15 år og det vil jeg da gerne bevise for sådan en fladpande som dig. Og mine nabo'er er også 100% ægte men vi finder os fand' me ikke i hvad som helst. Man fjerner ikke bare Discovery Network ustraffet, men det vil Yousee jo nok få at mærke.
MVH
En ÆGTE Yousee kunde samt ÆGTE naboer.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Persen M og @Mustang6

Vi er glade for, at I har lyst til at være aktive på YouSee Forum, og vi vil også gerne have debat herinde, men det skal foregå i en ordentlig tone.

Læs gerne vores guidelines og betingelser for brug af YouSee Forum, her::
https://forum.yousee.dk/velkommen-6

Ha' en god dag
Jeg må nu nok sige jeg syntes det er Discovery der er nogle tåber i denne sag, YouSee går den vej jeg mener er rigtig, bland selv er en super fordel for mig som kunde, så har jeg ikke en masse kanaler jeg ikke ser men alligevel betaler for, vil da stadig håbe Discovery kommer til fornuft, da fruen ser deres kanaler meget😀 men har ikke rigtig nogle gode alternativer til YouSee, så vil nok bare vælge at undvære deres kanaler i 3 måneders tid indtil de ikke selv syntes det er sjovt mere😀

Hvad er den nuværende status for Discovery??? Vi ser rigtig mange af deres kanaler og har intet nyt fået pr. mail. Og I Mit Yousee kan jeg ikke finde noget under Driftsinformation. Jeg synes at vi som kunder bør få helt klar besked I god tid inden, så vi kan nå at skifte programpakke eller blande nogle helt nye kanaler uden Discovery - hvis altså der ikke kommer nogen aftale på plads med DSN.

Det nytter ikke at snyde Jeres kunder, men istedet være ærlige - det er noget folk kan forholde sig til. Med min nuværende pris ville jeg blive meget ked af det, hvis Discovery-kanalerne forsvandt og min månedtlige pris forblev uændret. Så YouSee må meget gerne sende noget præcis information ud til os kunder om netop DSN-situationen, så vi kan reagere/ændre I god tid uden at få et økonomiskt bagslag. På forhånd mange tak.

Omdømme 7
Badge +7

Det er fra You See oplyst at der vil komme en endelig melding omkring det medio December.

Har lige modtaget en mail fra Youseenothing ang. balladen mellem Youseenothing og DN. Og i den står der, at der ikke når at komme en løsning i år. Behold dog tingene som de er, og har været længe. Hvorfor smadre det kunderne?? 

Her et udpluk af, hvad der står i mailen: 

Vores forhandlinger med Discovery Networks har fyldt meget i medierne. Vi har i det seneste halve år forsøgt at lave en ny aftale med Discovery, og vi har foreslået mange forskellige modeller.

Desværre er vi ikke blevet enige, og derfor kan vi fra 1. januar 2020 ikke længere tilbyde Discovery Networks’ kanaler. Det ændrer dog ikke på, at vi stadig gerne vil lave en aftale med Discovery Networks – vi når det bare ikke på denne side af nytår.

Der står også at der fortsat vil være masser af Sport, film og serier.  Jeg er bedøvende ligeglad med alle 3 genre. Når/hvis ikke DN er med i pakkerne,  så jeg er smuttet pr 1/1-2020.

Omdømme 7
Badge +7

Du har jo svaret i den mail der er modtaget.

Besvar