Discovery kanaler !!!!!!!! | YouSee Community
Spørgsmål

Discovery kanaler !!!!!!!!

Omdømme 1
Når nu jeres underlige synspunkter og valg ikke falder i god jord hos Discovery var det så ikke fra jeres
side almindelig høflighed at orientere os om i virkelig holder fast i den beslutning så vi i det mindste kan nå at etablere os med en anden udbyder inden udgangen af december. Jeg har haft TDC/Yousee i over 30 år på alle mine produkter ------- Tv, internet og 2 stk.mobilabonnementer. Jeg har altid været glad for at være kunde ved jer og har altid fået en god service når der var problemer men frafaldes Discovery kanalerne så siger jeg pænt tak for den tid der er gået og det gælder hele mit arrangement med jer. Sydfyns elforsynings fibernet som drives af Stofa ligger lige uden for min paracel og de kan levere de produkter jeg har brug for så hvis Discovery kanalerne på den ene eller anden måde forsvinder fra jeres produkt så er i valg ude. PS----- vi er mange her i byen der i så fald opsiger vores engagement med yousee.

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
De er tilbudt plads i bland selv.

Dette forum er ikke en kontakt til You See, det er et bruger til bruger.
Her er den seneste udvikling i den sag: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/yousee-opsiger-kontrakt-med-discovery-networks/7813649

Så nu er Yousee blevet til Youseenot. Så pr 1/1 2020 er jeg smuttet, ja måske endda før. Jeg synes det er en svinsk behandling af os abonnementer, som betaler mange penge hver måned, for at se TV.
Omdømme 7
Badge +6
Hm, jeg vil til en hver tid hellere have en stavl film kanaler uden afbrydelser der har 5.1 lyd, end en stavl kanaler der drukner i irriterende reklameafbrydelser og kun har sølle MPEG Stereo.
Men jeg har så også den rigtige PVR til den slags film kanaler fra Vu+

Men du må hygge dig med den anden TV udbyder du finder og forhåbentlig bliver glad for.
Som Yousee skriver, så er opsigelsen normal procedure, når der skal indgås en ny aftale. Discovery fortæller igen en halv sandhed.

Discovery skal nok ændre mening. Måske ikke tids nok til, at deres kanaler ikke går i sort til nytår, men så på et senere tidspunkt. Hvis de ikke gør, så skal jeg nok æde en hat. 🙂
De er tilbudt plads i bland selv.

Dette forum er ikke en kontakt til You See, det er et bruger til bruger.

Men Yousee burde ha' moderatorer der kan svare på spørgsmål. Og ikke som nu, kun en gang imellem.
Omdømme 7
Badge +7
Det er et bruger til brugerforum, You See er kun med ind i mellem. Direkte You See relaterede spørgsmål stilles til dem på deres FB side, som netop er der til det.
Omdømme 7
Badge +6
Som Yousee skriver, så er opsigelsen normal procedure, når der skal indgås en ny aftale. Discovery fortæller igen en halv sandhed.

Discovery skal nok ændre mening. Måske ikke tids nok til, at deres kanaler ikke går i sort til nytår, men så på et senere tidspunkt. Hvis de ikke gør, så skal jeg nok æde en hat. :)

Ja for med de masse seere de mister, der kommer de også til at miste en masse indtægter.
Det er jo ikke kun de penge de mister fra YouSee, det er også millioner i årlige reklame indtægter de går glip af.
Tæl mig med.

Vi har haft bredbånd og fuld pakke + bland selv + ekstra Yousee bokse osv. i rigtig mange år.
ID, Eurosport og nogle af de andre kanaler ses stort set 24/7 her i vores famile så der er
slet ingen tvivl her fra.
Bliver de kanaler fjerne fra Yousee's fulde bland selv pakke.
Så er vi også smuttet med det hele. Så har vi også valgt at finde en anden samlet løsning.
Alene fordi Yousee ikke tager os kunder i første tanke. Det er nok for os. De burde bare få det løst
lige meget hvad.

En ærgelig kunde.
Bliver de kanaler fjerne fra Yousee's fulde bland selv pakke.

Det er ikke det, som Yousee gør. Det eneste de gør, når vi taler om bland selv, er ændringen i grundpakken. Dvs. kanal 5 udgår til fordel for tv 2 charlie. Man kan så efterfølgende vælge kanal 5 ind, hvis man ønsker det.

Hvis du mener skænderiet med Discovery... Det skal de nok få løst. 🙂
Nej nej.
Det jeg mener er. Hvis alle de kanaler forsvinder som er i udsigt til Jan 2020.
Så er vi smuttet. Vi ser 3-4 af de kanaler 24/7 og det er en stor del af familien der gør så finder vi en ny samlet løsning hos nogle andre udbydere, desværre.

Håber Yousee og Discovery finder en løsning inde Jan 2020 så de kanaler forbliver som de er !!!
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der opnås enighed med DN, så kommer kanalerne i bland selv, der er ikke plads i pakkerne.
Omdømme 7
Badge +7
Har lige erfaret at det er muligt at antenneforeningen her i byen kan overgå til Stofa, dels at der skal genforhandles forsyning, hvor der er en stor interesse fra Stofa, dels grundet muligheden at DN kanalerne mistes.
Det noget lort.
Badge
Jeg vil bare have, at Yousee melder ud hurtigt og nu med kanalerne fra Discovery... så vi kan få afmeldt Yousee og få Yaoo i stedet!
Omdømme 7
Badge +7
Der kan jo ikke komme noget nyt før det vides om DN går med til det som de er blevet tilbudt, om det så først sker inde i det nye år at de så endelig går med til det vides ikke. Det er op til dem.
Omdømme 7
Badge +3
Der kan nok ventes til midt i November med evt. at afmelde Yousee, men mon ikke de har en eller anden aftale inden, vi må se...
Omdømme 7
Badge +7

Dette er et svar på Kanal 5 FB side om DN vil komme i bland selv. Det er fra i dag.

Vi bliver under ingen omstændigheder en del af YouSee’s blandselvpakker. YouSee har taget en beslutning hen over hovedet på os og jer seere om, at de ikke ønsker, at vi er en del af deres tv-pakker længere. Medmindre de ændrer den beslutning, så betyder det desværre sort skærm på vores kanaler på YouSee’s platforme efter den 1. januar.

Hvis du stadig vil se vores kanaler efter den 1. januar, skal du derfor skifte tv-udbyder eller få dplay, hvor du finder alt vores indhold.

Mvh
Mikkel / Kanal 5

Omdømme 7
Badge +3

Det er ikke alle, der har skift af tv-udbyder som en brugbar mulighed. At forlade YouSee kan betyde at der så mistes nogle andre vigtige kanaler, som en tilgængelig alternativ udbyder ikke har. Her kan f.eks. nævnes BBC World News, BBC Earth, Viasat Nature, Viasat History, Viasat Explore. Så er Dplay eneste mulighed for fortsat at kunne se de 11 kanaler hvis man ikke helt kan undvære dem. Herved bliver der 10 bland-selv point ledige, som så kan anvendes til noget andet.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg vil ikke lide noget egentlig tab, ud af de 11 kanaler bruges 2, og den ene kun når bestemte udsendelser er i sæsong, hvilket er få måneder om året.

Yousee kunne udnytte muligheden til at indføre bland selv i grundpakken, og lade kunderne selv vælge om de vil have kanal 5 eller tv 2 charlie. Det ville være et spændende projekt, og så kunne de give Discovery skylden, når folk brokker sig over indkøb af kortlæser eller boks. :)

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo ikke som sådan et problem, og det med boks og kort/kortlæser, så er der jo åbentbart en del der absolut vil sidde urokkeligt fast i fortiden.

Omdømme 7
Badge +3

Yousee kunne udnytte muligheden til at indføre bland selv i grundpakken, og lade kunderne selv vælge om de vil have kanal 5 eller tv 2 charlie. Det ville være et spændende projekt, og så kunne de give Discovery skylden, når folk brokker sig over indkøb af kortlæser eller boks. :)

Hvad koster der lige for dem med Fuld Pakke at få Bland Selv? er der et start gebyr på en Boks? Jeg ved kort og evt. kort læser nok koster noget...

Omdømme 7
Badge +7

Bland selv koster ikke extra, da antallet af kanaler er det samme. Der er dog extra engangsudgift til køb af kortlæser, og e.v.t. extra kort udover det første.

Omdømme 7
Badge +3

Det er en der spørger hvad er billigst hvis hun har 4 fjernsyn, 4 bokse koster vel ekstra ud over den månedlige leje?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der ønskes en boks til hvert TV, så er det en 4000 og 3 2000, det koster Kr. 99/måned.

Besvar