Dårlig forbindelse til luxemborg | YouSee Community
Spørgsmål

Dårlig forbindelse til luxemborg

• 29 marts 2019
  • 1 kommentar
  • 91 visninger

Hej alle

Jeg har vps der befinder sig i luxenborg. Problemet er at jeg har mega dårlig forbindelse der ned til.
Hvis jeg kører en speedtest på serveren, for jeg over 200+ Mbit upload og download.
Men hvis jeg vælger en speedtest server der er hostet af tdc, så for jeg 0,5-2 Mbit upload/download.

Hvis jeg laver en tracert til min server, så viser den at forbindelsen hopper en tur over USA, før den hopper tilbage til europa.

Nogen der ved hvordan man for løst det problem?

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1
Hej marcussen84

Jeg kan se, at du fortsat mangler svar på dit YouSee Forum-indlæg, så det får vi da lige lavet om på. 🙂

Hvis forbindelsen til din VPS pinger i USA, kan det godt forklare problemerne. Den hastighed, du måler, siger som udgangspunkt kun noget om forbindelsen mellem router og internetudbyder.

Nu ved jeg ikke hvilken VPS-tjeneste, du oplever problemerne på, men det grundliggende problem kan muligvis ligge i, at tjenesten ikke har CDN/distributions-servere i nærheden af dig, hvorved forbindelsen skal routes tilbage til distributionen - vores distribution ligger eksempelvis i Danmark. Routingen kan i princippet resultere i, at du bliver pinget rundt over hele verden, og et sted i denne kæde er der så en dårlig forbindelse.

Kort sagt, så er der muligvis ikke ret meget, der kan gøres ved et problem som dette desværre. Det beklager jeg.

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar