Bland selv har kun givet problemer | YouSee Community
Svar

Bland selv har kun givet problemer

Vi har et Nyt Samsung fjernsyn, med yousee kort.
Vi har kun fået problemer, siden vi har fået bland selv.
vi har usb optager, som virkede perfekt inden yousee kort, nu må jeg lægge meget ekstra tid til, før og efter.
I dag kan jeg ikke skifte kanal mens jeg optager, skriver at hvis jeg vil skifte skal jeg afbryde optagelsen
Det tager langtid at tænde fjernsynet og når man skifter kanal
icon

Bedste svar af Radiomanden 6 februar 2019, 08:03

Der kan jo kun afkodes en kanal af gangen, så optages en kodet, så kan der ikke ses en anden kodet samtidig. Kanalskift tager lidt længere på kodede kanaler.
Da der optages via EPGen, som stadig er på samme måde på kodede kanaler, så ændrer det sig ikke i forhold til når de ikke er kodede.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der kan jo kun afkodes en kanal af gangen, så optages en kodet, så kan der ikke ses en anden kodet samtidig. Kanalskift tager lidt længere på kodede kanaler.
Da der optages via EPGen, som stadig er på samme måde på kodede kanaler, så ændrer det sig ikke i forhold til når de ikke er kodede.
Vores TV har 2 tuner, kan man købe en dobbelt afkoder, da der kun er en kort holder ?
Jeg kan kun begræde at vi fik frit kanalvalg, vi har grundpakken plus 10 point, i grundpakken er langt over halvdelen fyld uden interesse.
Omdømme 7
Badge +7
På bergs.dk kan der købes et Dual Descramble CI modul.
Tak:) for hjælpen

Besvar