Bla HBO og Nat Geo fryser og melder fejl | YouSee Community
Spørgsmål

Bla HBO og Nat Geo fryser og melder fejl

Jeg har den sidste måneds tid, siden et lynnedslag tæt på, haft problemer med bla HBO og NAT GEO. I nogle perioder kører det fint, hvor imod andre gange fryser billedet pludselig. Når jeg forsøger at starte igen, står den bare med den runde grønne cirkel og drejer og drejer. Indtil den skriver “Der skete en fejl. Prøv igen senere. Eventuelt genstart tv-boksen, hvis fejlen fortsætter”. Så prøver jeg at genstarte tv-boksen. Det virker nogengange og andre gange ikke. I dag f.eks kunne jeg ikke se HBO uden billedet frøs konstant. Så jeg opgav. På Nat Geo gik det ok den første 1/2 time og så startede bøvlet. På 2 timer har jeg set sammenlagt 45 min. Det er virkelig irriterende. Ved at en af mine naboer har oplevet noget lignende efter lynnedslaget. Yousee siger at det er en generel fejl.
Så hvad stiller man op?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hmm. Generel fejl.? Har set HBO serier de seneste dage og har ikke haft problemer. har 4000 boksen
En generel fejl i området.
Jeg har 2000 boksen.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Treien

Fik du løst problemet her? 🙂

Hvis du skal tjekke for generel fejl i området, så kan du med fordel prøve at slå din adresse op på vores driftsinformation:
www.yousee.dk/driftinfo

Der kan være mange faktorer der spiller ind, og det kan enten være en dårlig internetforbindelse mellem dit modem og tv-boks eller en signalfejl (i forhold til Nat Geo)
Der er en tekniker ude idag og se om han kan løse det generelle problem. Ellers er jeg blevet bedt om at kontakte Yousee igen, hvis det ik løser sig. Så jeg krydser fingre 😁

Besvar