ATV4 app | YouSee Community
Spørgsmål

ATV4 app

Omdømme 3
App’en er blevet markant ringere, har man feks set serier eller film og vil tilbage til tv så kører den lille ring bare uendeligt rundt eller du får en hvid skærm istedet for alle kanal ikonerne.

Er jeg den eneste der har bemærket det?

4 Kommentarer

Jeg har samme problem. Det er SÅ irriterende. Den eneste løsning hver gang det sker (og det er flere gange dagligt hvis man skifter lidt mellem apps hvilken jo gør ) er at geninstallere you see app igen. Så virker den igen. Men det kan da ikke være rigtigt man skal være nødt til det. der er jo ikke nogen problemer med nogen af de andre apps. DR app kan man skifte rundt mellem det hele uden problemer til eksempel. Virker helt klart som om Yousee med vilje lader der være fejl i deres Yousee app til Apple Tv. Jeg har no gennemtrevlet Yousee forum og de her problemer går jo flere år tilbage.
De ønsker man skal have deres tv boks og det er grunden til den er elendig.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der var tilfældet, så skulle Android TV OS Appen også være dårlig, og det er den ikke.
Jamen det er jo skønt at høre Yousee godt kan få deres app til at fungere perfekt på andre systemer men hvorfor tager de sig så ikke sammen og får den til at virke på Apple Tv?
Omdømme 7
Badge +7
App’en er blevet markant ringere, har man feks set serier eller film og vil tilbage til tv så kører den lille ring bare uendeligt rundt eller du får en hvid skærm istedet for alle kanal ikonerne.

Er jeg den eneste der har bemærket det?

Hej Alle

Der er tale om en fejl i appen, som vi arbejder på at få opdateret hurtigst muligt.

Når fejlen sker skal du lukke appen helt ned og starte den op igen.

Jeg beklager generne mange gange.

Besvar