Appen virker ikke. | YouSee Community
Svar

Appen virker ikke.

Jeg har et problem(som stortset alle andre med yousee) med at appen faktisk ikke virker.
Eller det ville sige at den til nød kan afspille live streams. Kvaliteten af udsendelsen varierer hele tiden fra legoklodser til skarpt.
Jeg kan uden problemer streamet 4k film alle andre steder men kan ikke se HD hos yousee.

Dertil kommer så at man ikke spole tilbage.
Man kan ikke starte programmer forfra.
Man kan ikke se en udsendelse som allerede har været vist da appen bare loader I al evighed.
Til tider kan man ikke logge ind.
Man kan ikke se det næste program da det bliver vist som det nuværende, så skal man genstarte appen.

Hvordan kan I(yousee) overhovedet lade en så dårligt lavet app gå live?
icon

Bedste svar af Radiomanden 22 august 2019, 17:36

Det ser ud til at det ikke er helt på plads endnu.
You See Skriver på FB et svar på det spørgsmål.

YouSee Hej

Tak for din henvendelse.

Vores teknikere arbejder stadig på at rette fejlen. Det er dog lykkedes at begrænse fejlen, så den ikke opstår så tit nu.

Vi arbejder videre for at få den endeligt rettet. Vi forventer at være helt færdig senest i løbet af i morgen formiddag.

Jeg kan kun beklage, den gene og ulejlighed, som dette har givet anledning til, og jeg håber, at trods alt, at du får en god aften.

Michael
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at slette og hente app? Jeg bruger ikke appen meget, og synes den virker fint de få gange jeg har brugt den.
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives på FB, at der er en fejl i øjeblikket som der arbejdes på at det kommer i orden senere på dagen.
Omdømme 7
Badge +3
Appen virker vist igen så lige Postnord cykling på DR 1 og Eurosport 2...
Omdømme 7
Badge +7
Det ser ud til at det ikke er helt på plads endnu.
You See Skriver på FB et svar på det spørgsmål.

YouSee Hej

Tak for din henvendelse.

Vores teknikere arbejder stadig på at rette fejlen. Det er dog lykkedes at begrænse fejlen, så den ikke opstår så tit nu.

Vi arbejder videre for at få den endeligt rettet. Vi forventer at være helt færdig senest i løbet af i morgen formiddag.

Jeg kan kun beklage, den gene og ulejlighed, som dette har givet anledning til, og jeg håber, at trods alt, at du får en god aften.

Michael
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har lige set Eurosport 2 i over 15 minutter i træk, det skal lige siges at min app har i flere måneder ikke virket med Yousee Wifi...
Omdømme 7
Badge +3
Det er TV appen der er tale om på Telefon? Virker godt nok nu i ca. 1 time på Eurosport live udsendelse.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Ksvendsen1231

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar 🙂

Besvar