App virker ikke på Samsung tv | YouSee Community
Spørgsmål

App virker ikke på Samsung tv

Jeg har et samsung smart tv, fra 2018. Appen virker stort set aldrig. Jeg får fejlmeddelse hver gang jeg streamer live tv, film og meddelse om forkert kode, hvis jeg forsøger at leje film. Koden er ikke ændret men standart 0000.

Netforbindelsen er der ingen problemer med, og jeg kan uden problemer streame fra netflix og andre steaming apps. Så der er problemer med jeres app.

Skal jeres app ikke snart opdateres, så der som i reklameres med kan streames på tv mm. Det er rigtig træls at jeg betaler for kanaler som jeg ikke kan se. Jeg snakkede med en af jeres medarbejdere som rådgav mig til at købe en cromecast, da jeres app ikke understøtter nye tv. Ej det ikke godt nok! Jeg skal ikke bruge yderligere 600kr for at kunne se de kanaler jeg jo betaler for. Kan det være rigtigt, at jeg ikke kan se mine kanaler og film, fordi jeg har et nyt tv?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at se denne tråd: https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-52/smart-tv-103698/index1.html#post138521
Omdømme 7
Badge +7
Det er i øvrigt noget sludder, at nyere TV fra Samsung ikke kan bruge appen.
Jeg Samsung TV fra 2016, 2017 og 2018 og det virker på alle tre TV.
Omdømme 7
Badge +7
Der skal bruges en kode til filmleje det kan godt være default koden 0000 selv om det er lidt dumt at brug den.
Det er jo ikke kun leje. Det er jo adgang generelt, der ikke er muligt. Slet ikke med en kode 0000.
Omdømme 7
Badge +7
Der skal bruges en kode til filmleje det kan godt være default koden 0000 selv om det er lidt dumt at brug den.
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke koden til dit TV du skal bruge eller koden til boksen, men dit brugernavn og kode til Mit YouSee og dette forum.
Omdømme 7
Badge +7
Der er skrevet om det problem før her på brugerforummet, vist nok også på FB, men hvad der så videre er sket, er der vist ikke skrevet noget om mig bekendt.

Besvar