Spørgsmål

YS-4000 boksen fejler på systemet

Omdømme 4
Badge +1

Hvordan kan det lade sig gøre? Selvom, at der ikke er optaget på boksen? Står beskrevet 247 timer. Selvom, at jeg ikke har optaget noget som helst i skyen. Total optagetid = 250 timer. 

27 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1

:slight_smile: Ja det lyder også underligt, hvad siger youSee. Phoenix 73.

Efter sine skulle der, været styr igen på korrekt optagelsetid til skyen.

Hej @Phoenix 73 

Det lyder mystisk, prøv at tage strømmen helt fra boksen et øjeblik og start op igen, og se om det gør en forskel. Opleves det samme på tværs af YouSee Tv & Film app samt tv.yousee.dk mon?

Hej Kasper

Alle forslag er afprøvet. Alle enheder viser samme resultat. Er det mon skyerne i dag, som optager for solen? 😉 Der var styr på det på kort sigt. For så bagefter, at vende tilbage til 247 timer.

Omdømme 7
Badge +7

Forstår bare ikke, at YouSee bliver ved med sidst sete? Selvom, at jeg som bruger ikke har set nogen udsendelser. Alle udsendelser og sidst sete er stadig på ys-4000 boksen. Hvis der ikke snart sker forbedringer på dette område, så skifter jeg til ny udbyder. Jeg betaler i forvejen rigeligt i forvejen, så at skifte til en anden udbyder. Gør nok ikke den store foreskel? 😉

Hej @Phoenix 73 

I forhold til sidst sete, har du så prøvet at nulstille din tv-boks?( Sluk bagpå, hold powerknappen inde på fronten og tænd bagpå igen - vælg gendan fabriksindstillinger).

Angående optage tiden, så vil jeg forhøre mig og vende tilbage her. 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Stå også her sidst sete, Ingen ide om hvor længe det stå under min side.

Tænkte på om dette også. gemmes på Skyen ligeså. Altså sidst sete. Kasper. Så vil det så givet forsvinde efter et år ligesom, gemte optagelser. Kunne ellers være smart 

Om der fandtes en  funktion på boksen. så man kunne slette sidst sete efterhånden. Så et et forslag  til udviklingerne hos jer. 

Phoenix 73. Jeg forstå godt at. du under dig over dit timetal.

Men du behøver ikke være nevøs. over om det er  naboen der har  optaget på din skyen. 

Skyen som backup og datalager er mere sikker end nogen anden form for lagerplads. Alle ansvarlige backupleverandører i skyen har flere, geografisk adskilte servere osv. Så ingen bekymring . Nu kan du se hvilket Kasper finder ud af om optagetid. 

Omdømme 4
Badge +1

Har lige kontaktet en yousee medarbejder. Hvorpå, at der blev erkendt fejl på systemet.

Omdømme 5
Badge +5

Har lige kontaktet en yousee medarbejder. Hvorpå, at der blev erkendt fejl på systemet.

:slight_smile: Er godt det er blevet opklaret. God aften 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Ja det lyder også underligt, hvad siger youSee. Phoenix 73.

Efter sine skulle der, været styr igen på korrekt optagelsetid til skyen.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Mystisk:thinking: Prøv eventuelt at rette henvendelse til teknisk support for at få det undersøgt nærmere.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Kasper

Sidst sete film er blevet fjernet i dag 😉. Efter 365 dage, så afventer stadig, at sidst sete i arkiv også bliver fjernet. Selvom, at der stadig er 272 dage beskrevet. Hvorfor og hvorledes, skal der gå et år førend. Sidst sete bliver fjernet fra systemet? 🤔

Hej @Phoenix 73 

Den udsendelse fra arkivet,  som stadig ligger under Sidst sete, har du set den til ende? 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Ville være smart om man kunne fjerne sidst set. efterhånden som man har set udsendelser og osv. jeg aner ikke hvor længe det ligger der. og om det forsvinder efter et år som samme som optagelser osv.

God dag

Omdømme 4
Badge +1

Hej Kasper

Sidst sete film er blevet fjernet i dag 😉. Efter 365 dage, så afventer stadig, at sidst sete i arkiv også bliver fjernet. Selvom, at der stadig er 272 dage beskrevet. Hvorfor og hvorledes, skal der gå et år førend. Sidst sete bliver fjernet fra systemet? 🤔

Hej @Phoenix 73 

Den udsendelse fra arkivet,  som stadig ligger under Sidst sete, har du set den til ende? 

Nej. Det har jeg ikke. Forstår bare ikke, at der åbenbart skal gå et års tid førend, at diverse bliver fjernet fra systemet? Hvorfor skulle jeg se en udsendelse som ingen interesse har? Giver ikke nogen mening. Det der giver mening er, at det er pålagt forbrugeren. Inden, at boksen modtages? Sidst sete: Var der fra start af. Angående: Ny YS-4000 boks. Ikke nok med det, så kan jeg aflæse på boksen, at total optagetid ikke stemmer overens med optagetid til rådighed? Har lige mistet 5 timer. Selvom, at jeg havde 247 timer for 2 dage siden. Uden, at optage på boksen. Virker det underligt, at timerne ikke passer sammen med optagetid. Sammenlagt? Total optagetid 250 timer.

Omdømme 4
Badge +1

Har kontaktet yousee support. Alligevel modtager jeg henvendelsen fra deres side af. Har naboen optaget eller set fra systemet af? Hvordan og hvorledes kan dette lade sig gøre? Når jeger den eneste bruger, som har koden til at logge ind. Selv da jeg modtog boksen for første modtagelse er sidst sete stadig på ys-4000 Boksen.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Så Phoenix 73 Så hvis jeg forstå dig, rigtigt så under Systeminformation i din boks.

Totaloptagetid 247 Timer og ikke 250 Timer.Og hvad så under. optagetid til rådighed er det samme. . 

youSee må  vel kunne log in i dit System. og kunne se hvor mange timer du har til totaloptagetid du har og mangler.. I Skyen.

Jeg har en film og totaltid 250 og 248 til rådighed. Den ene film vare ikke 2 Timer det ved jeg så jeg aner ikke hvor præcist. det Timetalet er.Det overlader jeg til kloge hoveder at regne ud..  Er muligt det Timetal passer. hvis boksen er Gendannet til  fabriksindstillinger. Vil jeg nu ikke eksperimenter. med For det er ikke givet det hjælper. God aften

Omdømme 4
Badge +1

:slight_smile: Så Phoenix 73 Så hvis jeg forstå dig, rigtigt så under Systeminformation i din boks.

Totaloptagetid 247 Timer og ikke 250 Timer.Og hvad så under. optagetid til rådighed er det samme. . 

youSee må  vel kunne log in i dit System. og kunne se hvor mange timer du har til totaloptagetid du har og mangler.. I Skyen.

Jeg har en film og totaltid 250 og 248 til rådighed. Den ene film vare ikke 2 Timer det ved jeg så jeg aner ikke hvor præcist. det Timetalet er.Det overlader jeg til kloge hoveder at regne ud..  Er muligt det Timetal passer. hvis boksen er Gendannet til  fabriksindstillinger. Vil jeg nu ikke eksperimenter. med For det er ikke givet det hjælper. God aften

Total optagetid: 250 timer. Optagetid til rådighed: 247 timer. Har afprøvet fabriks gendannelse. Uden, at dette far afhjulpet.

Omdømme 4
Badge +1

Skulle have stået har og ikke far 😉

Omdømme 4
Badge +1

Forstår bare ikke, at YouSee bliver ved med sidst sete? Selvom, at jeg som bruger ikke har set nogen udsendelser. Alle udsendelser og sidst sete er stadig på ys-4000 boksen. Hvis der ikke snart sker forbedringer på dette område, så skifter jeg til ny udbyder. Jeg betaler i forvejen rigeligt i forvejen, så at skifte til en anden udbyder. Gør nok ikke den store foreskel? 😉

Omdømme 4
Badge +1

Hej alle

Denne sag er nu afsluttet for mit vedkommende. Begrundelsen for afslutningen er, at alt er blevet slettet fra boksen. YS-4000 😉, så alt stemmer overens med timetal og optagelser😎/Sidst sete på noget, jeg ikke har set. Alligevel, så er det slettet👍1000 tak for det, YouSeee👍😁😎

Omdømme 5
Badge +5

Hej alle

Denne sag er nu afsluttet for mit vedkommende. Begrundelsen for afslutningen er, at alt er blevet slettet fra boksen. YS-4000 😉, så alt stemmer overens med timetal og optagelser😎/Sidst sete på noget, jeg ikke har set. Alligevel, så er det slettet👍1000 tak for det, YouSeee👍😁😎

:slight_smile: Godt at høre der er styr på dette.

God dag-,

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

I forhold til sidst sete, har du så prøvet at nulstille din tv-boks?( Sluk bagpå, hold powerknappen inde på fronten og tænd bagpå igen - vælg gendan fabriksindstillinger).

Angående optage tiden, så vil jeg forhøre mig og vende tilbage her. 

Hej Kasper

Dette er afprøvet. Sidst sete, er der stadig.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Okay, jeg er nødt til at henvise dig til teknisk support, hvis det bliver ved at genere dig. Så må det fejlmeldes videre på baggrund af netop dit abonnement. Det samme hvad angår optagetiden.

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Okay, jeg er nødt til at henvise dig til teknisk support, hvis det bliver ved at genere dig. Så må det fejlmeldes videre på baggrund af netop dit abonnement. Det samme hvad angår optagetiden.

Hej Kasper

Har kontaktet teknisk support op til flere gange. Virker heller ikke til, at de kan gøre noget ved problemet😒Desværre. Hvorfor ikke opdatere boksen, så brugeren selv har mulighed for at slette. Sidst sete? 😉

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Udsendelsen skal ses til ende før den forsvinder i sidst sete. Men jeg kan godt se, at det er irritererende, når du slet ikke har været inde på udsendelsen til at starte med. Ligger den udsendelse fra arkivet på alle dine enheder eller kun på boksen? 

I forhold til manglende optagetimer, så vil det nok kræve en fejlmelding på din profil. Har du også haft drøftet det med supporten? 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Tusind tak for din tilbagemelding her i tråden og dejligt du fik det løst via teknisk support:smiley:

Rigtig god dag. 

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Udsendelsen skal ses til ende før den forsvinder i sidst sete. Men jeg kan godt se, at det er irritererende, når du slet ikke har været inde på udsendelsen til at starte med. Ligger den udsendelse fra arkivet på alle dine enheder eller kun på boksen? 

I forhold til manglende optagetimer, så vil det nok kræve en fejlmelding på din profil. Har du også haft drøftet det med supporten? 

Hej Kasper

Udsendelen ligger på alle enheder. Har kontaktet supporten, angående mistet timer. Selvom, at der ikke er optaget på boksen, så fik denne kommentar fra medarbejderen. Sikker på, at andre ikke har optaget? Hvorpå, at jeg svarede med sikkerhed. Ja, alligevel virker det som om boksen står i stampe. Tidligere havde jeg mistet 3 timer. Hvorpå, at på nuværende tidspunkt har mistet 5 timer. Dette står beskrevet på ys-4000 boksen. Selvom, at der stadig ikke er optaget. Husker, at i tidligere havde problemer med optagetid, så det stemte overens med. Total optagetid og Optagetid til rådighed, er dette også gældende i dette tilfælde?

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Godt at læse, at der blev set på dit abonnement og fejlen blev konstateret! 

Omdømme 4
Badge +1

Hej Kasper

Besvar