Spørgsmål

Youtube virker ikke på Yousee tv-boks

Badge

Youtube virker ikke på min YS4000 yousee tv-boks. Alt andet på yousee tv-boks virker tilsyneladende. Jeg kan køre Youtube app på en Apple TV men altså ikke på Yousee tv-boks.

Jeg har tjekket driftsinformation og der er ikke noget nævnt der. 

Jeg kan se, at andre havde samme problem for flere måneder siden. Jeg oplever problemet nu. 

Har nogen en løsning?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det er en fejl der har stået på over 1 år, men jeg kan godt se Youtube på min 4000 boks og har kunnet hele tiden...

Badge

OK tak for info. 

Mystisk at problemet ikke er nævnt i Yousee driftinformation, når det nu er et kendt problem.

Jeg har en work-around (via youtube app på Apple TV), så jeg kan jo godt leve med det. 

Omdømme 7
Badge +10

Selv her hos mig står dette i Driftinfo:

Fejl på YouTube via TV Boks

Forventes afsluttet: 01-03-2023 13:00

Fejlmeldt

07-10-2021 11:00

Der kan i øjeblikket periodisk opleves problemer med at starte YouTube app´en via din TV boks. Du kan normalt få det til at virke, ved at forsøge flere gange. Vi arbejder på at løse fejlen og beklager de gener, det måtte medføre.

Omdømme 7
Badge +10

Jeg troede der var samme drift error over det hele, som de skriver til alle… prøv igen

Omdømme 7
Badge +10

Har prøvet flere adresser som jeg kender og som har YS TV, der står underligt nok intet om fejl på You Tube.

Omdømme 7
Badge +10

Måske de har glemt at rette det / slette det hos mig, og som sagt har det virket hele tiden på Boksen...

Badge

Ja. Underligt. Men nu ved jeg, at jeg skal være tålmodig, i hvert fald til 01-03-2023. Det kan jeg godt.  

FYI

Hos mig er der kun følgende aktuelle fejl:

“Fejl ved afspilning af enkelte film og serier

Forventes afsluttet: 28-11-2022 13:00Påvirker: TV og webtv, film & musik”

Omdømme 7
Badge +10

Det samme står på de adresser jeg har set på.

Omdømme 2
Badge +4

Hej @strandhjejle 

Som der bliver nævnt, er det rigtigt nok en generel fejl - og den bør faktisk også kunne ses på vores Driftsinformation. 

Jeg har prøvet at tjekke et par adresser, og her kommer den frem - så jeg har umiddelbart ikke en god forklaring, andet end at det må være noget med systemet når driftinfoen for alle kunder som har TV-boksen. Jeg prøver at melde det videre, men hvis det er en systemmæssig begrænsning, er der desværre nok ikke så meget vi kan gøre. 

Badge

Okay for info. 

Besvar