Svar

YouSee Tv & Film appen

Omdømme 5
Badge +1

Kommer der et tidshorisont på hvornår YouSee lancerer opdatering på appen, så brugere har mulighed for at starte forfra, spole og pause, så YS-4000 boksen kan undværes tilslutningen på tv. Mangler, at benævne. Sidst sete også opdateres, så bruger selv har mulighed for at slette.

icon

Bedste svar af Kasper 28 juni 2021, 12:28

Hej @Phoenix 73 

Som ​​​​@Radiomanden er inde på, så kan appen også Starte Forfra, Arkiv og spoling. Den kan så ikke vise 4K, men ellers kan den flere af de samme ting. 

Der er ikke planer om at ændre på, hvordan “Sidst sete” virker. 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Nu har jeg ikke TV via You See, men da jeg havde det, blev App´en brugt meget på min Shield TV, med den kunne jeg det samme som med 4000 boksen, så den blev ikke brugt så meget.

Der kunne optages, der kunne ses optagelser, der kunne gås frem og tilbage i optagelser og Arkiv. Kan ikke lige komme på noget som man ikke kunne med 4000 boksen.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Som ​​​​@Radiomanden er inde på, så kan appen også Starte Forfra, Arkiv og spoling. Den kan så ikke vise 4K, men ellers kan den flere af de samme ting. 

Der er ikke planer om at ændre på, hvordan “Sidst sete” virker. 

Omdømme 7
Badge +7

@Kasper 

Har man 4000 boksen, så kan man jo via App´en optage, og efterfølgende se optagelserne på App´en, eller er den mulighed også fjernet fra 4000 boksen.??

Omdømme 7
Badge +7

@Kasper

Har man 4000 boksen, så kan man jo via App´en optage, og efterfølgende se optagelserne på App´en, eller er den mulighed også fjernet fra 4000 boksen.??

Hej @Radiomanden 

Du har ret i, at man godt kan programmere optagelser med vores app, hvis der haves en YS4000 boks. Jeg har tilrettet mit skriv og beklager forvirringen :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

@Kasper

Hej @Radiomanden 

Du har ret i, at man godt kan programmere optagelser med vores app, hvis der haves en YS4000 boks. Jeg har tilrettet mit skriv og beklager forvirringen :relaxed:

Hej Kasper

Savner bere også muligheden for at pause på LIVE-TV, som man kan på YS-4000 boksen.

Besvar