Spørgsmål

YouSee TV & Film app virker ikke på iPadOS 15

YouSee TV  & Film app virker oftest ikke (95% procent af tiden) med følgende fejlmeddelelse: “Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket”.
Der sker på iPad Pro 2021 med iPadOS 15 (Public Beta 2 og 3). Jeg har på fornemmelsen, at det er opstået i forbindelse med opdateringen til iPadOS 15. Virker ikke/virker via Wifi og mobilnet (installeret simkort).
Virker “altid” på iPhone 11 Pro med iOS 14.7 på samme netværk.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når du bruger beta software skal du regne med noget ikke virker. 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, You See retter ikke noget til før det er final versionen, så vent til den kommer.

Omdømme 3
Badge

Jeg har ikke testet den igennem men min app åbner fint op ? 

Hvad går der galt i appen så kan jeg lige se om jeg har samme udfordringer. 

Har iPhone 11 Pro, iOS 15 beta 3. 

Omdømme 3
Badge

Altså hvis den er faldet på gulvet må man sige det selvforskyldt da den ikke har været “opbevaret” forsvarligt. Hvis Yousee vælger at give dig en ny uden beregning tænker jeg du skal være rigtig rigtig glad.. 

Hvis du får en regning på 1700kr kan du få den dækket af din indbo forsikring, dog har de fleste en selvrisiko på forsikringen på mellem 500-2000kr så det kan nok ikke betale sig. Men da det din forsikring må du jo bedst selv vide om du har selvrisiko på din indbo. 

Jeg har ikke testet den igennem men min app åbner fint op ? 

Hvad går der galt i appen så kan jeg lige se om jeg har samme udfordringer. 

Har iPhone 11 Pro, iOS 15 beta 3. 

Tak. Min app åbner også fint, men langt de fleste gange virker afspilningen ikke. App’en viser “vente” ikonet i noget tid og fejler så med en generisk fejlmeddelelse. Når det virker, kan jeg skifte fra mobil til WiFi uden afbrydelse. Jeg har prøvet med og uden ‘Private Adresse’ under WiFi. Jeg tror ikke, at det er netværksrelateret.

Jeg er opmærksom på, at det indebærer en vis risiko at installere beta-software og ikke kan forvente, at YouSee yder support.

Omdømme 7
Badge +7

Altså hvis den er faldet på gulvet må man sige det selvforskyldt da den ikke har været “opbevaret” forsvarligt. Hvis Yousee vælger at give dig en ny uden beregning tænker jeg du skal være rigtig rigtig glad.. 

Hvis du får en regning på 1700kr kan du få den dækket af din indbo forsikring, dog har de fleste en selvrisiko på forsikringen på mellem 500-2000kr så det kan nok ikke betale sig. Men da det din forsikring må du jo bedst selv vide om du har selvrisiko på din indbo. 

@PW

Dette indlæg hører vist til i den tråd som Phoenix 73 har gang i.?

Ny boks koster ca 1700 kroner?

Besvar