Spørgsmål

Yousee tv eller google play på Philips 70'' - PUS7505 4K UHD Smart TV

• Bruger
  • 8 kommentarer

Hej

Har en Philips 70'' - PUS7505 4K UHD Smart TV

Jeg kan ikke finde yousee tv i apps elller når jeg søger på apps - der står så i hjælp på yousee.dk man skal først finde google play, men der kommer ikke google play når jeg søger - der er allle andre apps netflix, dr tv, youtube m,m men ikke yousee tv og jeg er kunde ved yousee - det er træls man ikek kan se yousee tv på sit smart tv - kan nogen hjælpe, kan ikke se på mit tv hvilket styresystem den bruger i manual altså det der android eller hvad men hvorofr er yousee tv der ikke, min kæreste har lg tv og er ikek yousee kunde men hun har den app i bunden mellem alle de andre og derhjemme kan jeg godt logge på min yopusee konto og se yousee tv

Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Smart TV det er det, men som de ses så er det Philips's eget system, som bruges til deres discount modeller, det er der ikke You See app til. 

https://www.elgiganten.dk/product/tv-lyd-billede/tv-tilbehor/tv/philips-70-pus7505-4k-uhd-smart-tv-70pus750512/149918

TV platform Saphi Smart TV
Omdømme 7
Badge +3

Som jeg har sagt før køb et Samsung TV, Yousee virker nok ikke på Philips...

Omdømme 7
Badge +7

Jo det gør det på deres Android TVer men ikke på discount modellerne da de har Saphi Smart TV.

Ok men nu har jeg jo købt en philips - Men vil det sige jeg ikek kan se google play elller dermed yousee tvselvom jeg er kunde ved yousee ???

Er det i specifikationer der det går galt ?? Altså det er ikke android ??

Smart TV platform

Saphi Smart TV

DET KAN DA IKEK PASSE man ikek kan se yousee tv

Omdømme 7
Badge +7

Det er IKKE Android, det bruges som skrevet ikke på discount modellerne. You See har IKKE en App til dem. KUN til deres Android modeller.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg spurgte en TV mand idag, han sagde Philips TV’er fra 2021 nok havde Android, men det var ikke sikkert på ældre modeller...

Omdømme 7
Badge +7

Philips bruger 2 forskellige Smart Platforme, på deres discount modeller er det Saphi som er deres eget, og på de dyre modeller bruges Android TV OS. trådstarter har så ikke sat sig ind i det/forhøret sig ordentligt hos forhandleren, og købt et TV der har Saphi OS, det har You See ikke en App til.

Hej

Har en Philips 70'' - PUS7505 4K UHD Smart TV

Jeg kan ikke finde yousee tv i apps elller når jeg søger på apps - der står så i hjælp på yousee.dk man skal først finde google play, men der kommer ikke google play når jeg søger - der er allle andre apps netflix, dr tv, youtube m,m men ikke yousee tv og jeg er kunde ved yousee - det er træls man ikek kan se yousee tv på sit smart tv - kan nogen hjælpe, kan ikke se på mit tv hvilket styresystem den bruger i manual altså det der android eller hvad men hvorofr er yousee tv der ikke, min kæreste har lg tv og er ikek yousee kunde men hun har den app i bunden mellem alle de andre og derhjemme kan jeg godt logge på min yopusee konto og se yousee tv

Du finder ikke Google Play, hvis dit TV ikke understøtter Android .

På Mobiler uden Android er der nogen alternativer til med  bruge Google play og apps.

Mener ikke Huawei Mobil understøtter Android længere. men findes Alternativer.

Men aner ikke om det er muligt med TV.

Hvis din mobil understøtter Android kan du bruge  Chromecast.  Jeg er klar over at det ikke er det du efterspørger. er blot info,

Tv med Android er givet ikke meget dyre. Når man kigger omkring på diveres steder. 

Men om Philips kan vejlede dig kan jo undersøges om der findes en løsning.

God dag, :relaxed: