Svar

YouSee TV app login hele tiden

Hej

Jeg har YouSee tv app installeret på mit Samsung tv fra 2017. De seneste måneder har jeg været plaget af, at hver gang jeg åbner appen, så skal jeg logge på. Sådan har det ikke altid været. Jeg har prøvet alle de råd, jeg har kunne finde herinde, som bl.a. indebærer at jeg har haft slettet appen og installeret igen samt trukket strømmen fra tv’et. Men det har ikke hjulpet.

Nogen som har fundet en løsning, der har virket for dem??

icon

Bedste svar af Kasper 24 November 2020, 10:16

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hej

Jeg har YouSee tv app installeret på mit Samsung tv fra 2017. De seneste måneder har jeg været plaget af, at hver gang jeg åbner appen, så skal jeg logge på. Sådan har det ikke altid været. Jeg har prøvet alle de råd, jeg har kunne finde herinde, som bl.a. indebærer at jeg har haft slettet appen og installeret igen samt trukket strømmen fra tv’et. Men det har ikke hjulpet.

:slight_smile: Hej ser ud til du har prøvet det meste uden det virker. 

Mit forslag er prøv at afinstallere appen, og sluk for strømmen på dit TV  lidt og følge dette link igen. https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv/samsung

Virker det ikke. er dette måske brugbart. Fabriksindstillet tv'et
Åbn Indstillinger, og vælg derefter Generelt.
Vælg Nulstil, indtast din PIN-kode (0000 er standard), og vælg derefter Nulstil
For at fuldføre nulstillingen skal du vælge OK Dit tv genstarter automatisk.
Hvis disse trin ikke stemmer overens med dit tv, skal du navigere til Indstillinger, skal du vælge Support og derefter vælge Selvdiagnose.

. Måske andre bruger har forslag. God dag.

Omdømme 7
Badge +7

Hej

Hej @Nieren 

Vores udviklere arbejder på at finde årsagen til denne irriterende fejl og forhåbentlig, har vi snart en rettelse, der eliminerer dette problem. 

Jeg beklager generne i mellemtiden. 

Hej

Præcis det samme oplever vi, det er efterhånden så irriterende at vi overvejer anden web TV udbyder. Nogen ny status fra udvikling?

Omdømme 7
Badge +3

Hej, har du prøvet se i det andet opslag om det samme? En løsning skulle være fundet...

Hej.

Jeg kan se, det nu er 3 mdr siden dette opslag blev lavet, og man har åbenbart stadig ikke fundet en løsning, da jeg oplever at have det samme problem.

Mvh Leif

Omdømme 7
Badge +7

Er der installeret seneste App version 1.23.2, som er udgivet til fejlretning at at der glemmes log In.

Da tv'et er helt nyt, går jeg ud fra, det er seneste version. Hvis jeg forstår dit svar rigtigt, vil det blive rettet. Er der noget tidsperspektiv på det?

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken App version er der installeret.?

Omdømme 2
Badge

Samme problem har jeg på mit LG OLED c9

Jeg har i et stykke tid haft samme problem, fik at vide af yousee kundeservice, at jeg som beskrevet ovenover skulle afinstallere app’en, slukke for mit tv. Tænde for det igen og installere app’en igen. Det holdt i 5 dage. Så skete det her igen lørdag, samme procedure igen. Nu har jeg logget på igen, og nu er det en ny app version: 1.23.3-. Nu 🤞🏻🤞🏻🤞🏻, at det holder

Besvar