Spørgsmål

YouSee Kabel og Tv-Live

Omdømme 5
Badge +1

Herved tænker jeg på YS-4000 boksen og tv. Virker som om, at på deres egen hjemmeside, så er diverse kanaler slettet. Ekstra og Event kanaler? Bortset lige fra, at hverken boksen eller tv er opdateret på nuværende tidspunkt. Hvornår kommer der en opdatering i mit område. YouSee? 

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det vil komme, det sker ikke på en gang overalt. At det er et kæmpe problem at det endnu ikke er sket, kan det ikke fås øje på. Der er næppe mange der tænker meget over det.

Omdømme 5
Badge +1

Det vil komme, det sker ikke på en gang overalt. At det er et kæmpe problem at det endnu ikke er sket, kan det ikke fås øje på. Der er næppe mange der tænker meget over det.

Bortset fra det, så er jeg taknemlighed for. Bland Selv pakken.

Omdømme 7
Badge +7

Det er da den fornuftigste måde at have TV på, bortset at man desværre er tvunget til Grundpakken.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Fik du afklaring her? :relaxed: Markér gerne bedste svar, hvis det er.

Rigtig god dag! :sunny:

Omdømme 5
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Hej Kasper

Afventer stadig opdateringen på YS-4000 boksen, så ingen afklaring.

Omdømme 5
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Hej Kasper

Afventer stadig opdateringen på YS-4000 boksen, så ingen afklaring.

Kan se på den tvunget TV-Grundpakke, at info og trailerpakken er at finde i tv-pakken. Hvorpå, at ekstra og eventkanalen forsvinder fra YS-4000 boksen?

Omdømme 7
Badge +7

Hvad kan man bruge info kanalen til, er behov der for den, der er vel heller ikke behov for trailer kanalen.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad kan man bruge info kanalen til, er behov der for den, der er vel heller ikke behov for trailer kanalen.

Kan kun tilslutte mig din kommentar. Syntes også, at begge kanaler kan undværes.

Omdømme 7
Badge +7

Ja der er brug for mere plads i fordelingsnettet, så hvorfor ikke lukke de kanaler, så er der sammenlagt lukket så mange at der er plads til 5 - 6 mere brugbare kanaler eller mere streaming.

Omdømme 5
Badge +1

Ja der er brug for mere plads i fordelingsnettet, så hvorfor ikke lukke de kanaler, så er der sammenlagt lukket så mange at der er plads til 5 - 6 mere brugbare kanaler eller mere streaming.

Igen, så kan jeg kun tilslutte mig dit synspunkt. Kan så bare håbe på, at YouSee tilslutter sig samme tilslutning, så brugerne får flere point og streamings tjenester.

Omdømme 7
Badge +7

Kanaler i grundpakken som fjernes frigiver ikke points, der frigives kun plads til enten nye kanaler i pakken, eller til flere i bland selv.

Omdømme 5
Badge +1

Kanaler i grundpakken som fjernes frigiver ikke points, der frigives kun plads til enten nye kanaler i pakken, eller til flere i bland selv.

Okay :wink:

Lige nu bruger de noget af den ledige plads til at lægge en krypteret grundpakke ind i nettet. Muligvis som forberedelse til en grundpakke, hvor man kan udskifte kanalerne.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der er noget i den historie, så er det da på tide at det sker.

Besvar