Svar

YouSee Fejlmeddelelse

YouSee TV og Film virker ikke på min Iphone når jeg prøver at igangsætte TV streamingen.

Efter nu to ugers tålmodig venten på en løsning er Fejlmeddelelsen stadig: “Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket”.

Er der nogen løsning på dette problem? Mvh Ole

icon

Bedste svar af OleKehlet 15 August 2021, 23:37

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er der adgang til Iphone? Hermed tænkes på model.

Iphone 12 Pro

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har Iphone 12, så desværre kan jeg ikke være behjælpelig eller være en del af løsningen. Desværre.

Omdømme 7
Badge +7

Der mangler oplysning om hvilken OS version der er på den.

Omdømme 5
Badge +1

Der mangler oplysning om hvilken OS version der er på den.

Har på fornemmelsen, at du spørger indehaveren af indlæg? Selvom, at jeg også har OS-version på  Iphone 12.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg brugte lige min iPhone 12 Pro Max med Yousee appen idag, virkede fint, men det er vigtigt du har opdateret telefonen til sidste nye iOS 14.7.1 , men det har du vel gjort i de sidste 14 dage?

Jeg tror ikke telefon er problemet, men det er en general fejl…jeg ikke har løsningen på, du må nok ringe til supporten.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, kører du med Wifi eller 5G eller 4G? Om det er kun hjemme det ikke virker, kunne du prøve at bruge data…

2,4G og 5G. Jeg har prøvet både hjemme og ude med samme resultat. Jeg kan bruge alle funktioner f.eks Guide, Optagelse mm.; men ikke start af TV funktionen.

Tak for hjælpen vh. Ole

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at geninstallere appen? 

Ja, flere gange; men jeg har fundet fejlen - VPN var tilsluttet. Når man inaktiverer den fungerer TV streamingen. Tak for hjælp mvh Ole

Omdømme 7
Badge +7

Var det meddelt fra start, så var det løst for længe siden, da der ikke kan bruges VPN på Appén.

Besvar