Svar

yousee box og sidst sete serie

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 43 kommentarer

hej jeg kan ikke for vores 3 boks til og vis sidst sete serie menu er tomt og er det selv om vi har set flere serie er som har en ide jeg har tale med yousee support og han opdate boks

icon

Bedste svar af Kasper 24 november 2020, 09:12

Hej @blue

Hvilken type tv-bokse er der tale om? :relaxed:

Vi er klar over, at “Sidst sete” på vores cisco tv-bokse lige nu ikke lader til at virke - det kigges der på i øjeblikket. 

Hvis dette var svar på dit spørgsmål, må du gerne markere mit svar som bedste svar. 

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

hej jeg kan ikke for vores 3 boks til og vis sidst sete serie menu er tomt og er det selv om vi har set flere serie er som har en ide jeg har tale med yousee support og han opdate boks

:slight_smile: Hej har du prøvet, at genstarte dit udstyr engang. 

Måske andre bruger, har forslag. Ellers kan Teknisk Support fanges alle dage. https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Omdømme 1

ja det har jeg prøve flere gang nu : )

Omdømme 7
Badge +7

Hej @blue

Hvilken type tv-bokse er der tale om? :relaxed:

Vi er klar over, at “Sidst sete” på vores cisco tv-bokse lige nu ikke lader til at virke - det kigges der på i øjeblikket. 

Hvis dette var svar på dit spørgsmål, må du gerne markere mit svar som bedste svar. 

Omdømme 1

hej

det er den her og så har vi 2 med harddisk

https://yousee.dk/boks.aspx

Jeg oplever samme fejl på Humax box.

sidst sete serier er blank og den husker heller ikke hvilke afsnit der er set eller hvor langt man har set i et afsnit.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg oplever samme fejl på Humax box.

sidst sete serier er blank og den husker heller ikke hvilke afsnit der er set eller hvor langt man har set i et afsnit.

Hej @rdiemer 

Vi har haft en fejl omkring dette på Humax boksen også, men det er rettet nu. 

Husker tv-boksen slet ikke noget af det du ser, og hvor langt du er nået? Det bør Humax boksen gøre, men Cisco tv-boksen gør det ikke.

Jeg har prøvet igen i dag, og det ser ud til at være fikset. Nu er alt som det skal være igen.

Besvar