Svar

Yousee app på samsung kan ikke vise tv-kanaler

  • 1 January 2022
  • 1 kommentar
  • 314 visninger

På mit 2021 samsung TV med tizen har jeg installeret YouSee app’en. 
 

Alle menupunkter i app’en virker som de skal - bortset fra når jeg vælger TV. Så siger app’en: “Vi fik ikke hentet indhold korrekt”

jeg har forsøgt at slukke for strømmen, installeret app’en igen og igen. Ingen forskel. 
 

Internetforbindelsen er en YouSee bredbåndsforbindelse. 
 

Nogen ideer til hvordan man får det til at virke?

 

 

icon

Bedste svar af Anonymous 1 January 2022, 11:15

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

1 Kommentar

På mit 2021 samsung TV med tizen har jeg installeret YouSee app’en. 
 

Alle menupunkter i app’en virker som de skal - bortset fra når jeg vælger TV. Så siger app’en: “Vi fik ikke hentet indhold korrekt”

jeg har forsøgt at slukke for strømmen, installeret app’en igen og igen. Ingen forskel. 
 

Internetforbindelsen er en YouSee bredbåndsforbindelse. 
 

Nogen ideer til hvordan man får det til at virke?

 

 

Hej Brian Hansen er et link her for vejledning. https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv/samsung 

Det kan nogen gange løse det ved at tage, dit TV fra altså tag stikket ud af stikkontakten. Men have du måske forsøgt. Er også den mulighed her måske det hjælper. 

  1. Gå til Samsung Smart Hub.
  2. Gå till app-sektionen.
  3. Gå til bunden og vælg “Flere apps”.
  4. Vælg knappen “Opdatér apps: #” øverst på skærmen.
  5. Hold tasten Vælg/Enter inde. ...
  6. Appen youSee “” bør blive vist i menuen for opdatering af apps. ...
  7. Sluk dit tv, og tænd det igen.  Måske noget af det er brugbart. 

Godt Nytår.