Spørgsmål

YouSee App i Spanien

Hej

Jeg har lige købt et 55 Tommer Samsung TV i Spanien, men kan desværre ikke finde YouSee Appen

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Denne tråd kan ikke kommenteres

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er Danmark valgt som det land det bruges i.?

jeg har prøvet både at vælge Spanien og DK, efter at have nulstillet mit TV

Mit TV hedder SAMSUNG UE55AU7175UXXC

Omdømme 7
Badge +7

Hvis ikke når der er valgt Danmark som det land hvor TVet bruges, kan findes App'en i App butikken, så er det fordi TVet ikke er en model fremstillet til brug i det Nordiske marked.

Mit TV hedder SAMSUNG UE55AU7175UXXC

Hej er et link hvis det er brugbart, https://kundeservice.yousee.dk/eustreaming

Har du prøvet med denne google-søgning: samsung tv change region

Der findes forskellige opskrifter på at ændre region.

Omdømme 7
Badge +7

Det har intet at gøre med det link du har slået op, det er TVet som ikke er til det Nordiske marked, kan App'en ikke findes selv om der er valgt Danmark som brugsland, så er der måske ikke noget at gøre. 

:relaxed:  Læste således her på nettet, YouSee har som udgangspunkt begrænset deres løsning til kun at kunne benyttes i Danmark og dvs. at tager du en tur til Tyskland, Spanien, Tyrkiet eller et helt fjerde sted og der ønsker at benytte dit YouSee Web-TV, så er det ikke muligt og du vil kun få adgang til YouSee´s trailer kanal. 

Hæng mig ikke op på, om det gælder stadig, 

Omdømme 7
Badge +7

Undskyld Lord Fynbo, men det er noget pis at fyre af, You See App'en når den er installeret på Telefon/Tablet så kan den bruges i EU, og KUN i EU,. det samme gælder for Web TV. Du har jo selv lagt et link op der jo netop bekræftet at App/Web TV er til brug i EU. Så vågn lige op og hold styr på det du linker til og hvad du skriver. Det forvirrer mere end det gavner.

I dette tilfælde drejer det sig om et TV der er købt i det sydlige Europa og ikke i Danmark, så med mindre det ikke vil kunne lade sig gøre med det forslag som Forummanden kom med, så kan App'en ikke installeres på TVet.

Undskyld Lord Fynbo, men det er noget pis at fyre af, You See App'en når den er installeret på Telefon/Tablet så kan den bruges i EU, og KUN i EU,. det samme gælder for Web TV. Du har jo selv lagt et link op der jo netop bekræftet at App/Web TV er til brug i EU. Så vågn lige op og hold styr på det du linker til og hvad du skriver. Det forvirrer mere end det gavner.

I dette tilfælde drejer det sig om et TV der er købt i det sydlige Europa og ikke i Danmark, så med mindre det ikke vil kunne læses sig gøre med det forslag som Forummet den kom med, så kan App'en ikke installeres på TVet.

Hej det er slet ikke noget problem, du må have hele youSee Bruger Forum for dig selv :relaxed:

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Jeg nævnte blot at det du skrev var helt forkert, og i bedste fald totalt modstridende.

Omdømme 5
Badge +1

Har du overvejet at prøve en VPN forbindelse (VPN app på tv) og sætte den til en dansk server, derefter sætter du dit smarttv til region til DK, se om det virker..

Omdømme 7
Badge +7

Hvis App kan hentes, når TVet er "Dansk", via VPN, så kan App ikke bruges når der anvendes VPN det er der spærret for, og det er så muligt at App ikke kan bruges da den ikke har været brugt på en Dansk forbindelse, hvis den kan, så kan den kun anvendes i en måned uden at være på en Dansk IP, i følge de betingelser der gælder for anvendelse af betalingstjenester i EU.

Omdømme 5
Badge +1

You See TV kan IKKE bruges hvis der anvendes VPN det er der blevet spærret for, af indlysende grunde, så at overholde rettighederne, så den ikke anvendes uden for EU.

Det var ikke så meget for at se YouSee TV, MEN for at få appen installeret på hans smartTV.

Omdømme 7
Badge +7

Se mit redigerede opslag, der var noget vrøvlen i det.

Omdømme 5
Badge +1

Se mit redigerede opslag, der var noget vrøvlen i det.

Det er ikke nemt når du laver dit indlæg om inden jeg får svaret :smiley:

Betingelser er jo hvad betingelser er 

Omdømme 7
Badge +7

Det var nødvendig at ændre det.