Spørgsmål

viasat film forsvundet

Syns at mine Viasat film kanaler pludselig er forsvundet???

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, hvis du har fuld pakken, skulle du have de kanaler, ellers er det en fejl, hvis du har fuld pakken...

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Kanaler i Fuldpakken, https://mustsee.yousee.dk/tv2020-fuldpakke 

Så hvis du har Fuldpakken, kan du se kanalerne i link.

De er lige forsvundet, sammen med C more. Jeg må ha fat på Yousee mandag

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile:  Ok Mikkel95 er et link til kundeservice her. Teknisk support er til at fange i morgen.

Hvis det er en hjælp. Link her   http://yousee.dk/kontakt

Omdømme 7
Badge +3

Mine Viasat og CMore film kanaler er også væk fra Humax 4000 boksen, jeg har Fuld pakken...

Omdømme 5
Badge +5

Mine Viasat og CMore film kanaler er også væk fra Humax 4000 boksen, jeg har Fuld pakken...

Ok Jeg har Grundpakken + Bland Selv, Har både Viasat Film. og Kanalerne og CMore Film.

Er der intet under Driftsinformation

Omdømme 7
Badge +3

De har fjernet ca. 22 kanaler der i blandt Viasat film, jeg har kun C More first, men det er kun på boksen de er væk, og dermed de goder der følger med at bruge boksen...

Nu har jeg valgt Streaming Tjenesten: “Viasat incl. Viasat film” i Bland selv og nu er de øvrige Viasat film kanaler tilbage, ved ikke om det har noget med det at gøre???

Omdømme 4
Badge +1

Jeg kan godt se diverse kanaler som beskrevet, på YS-4000 boksen. Har også fuldpakken.

Omdømme 5
Badge +5

De har fjernet ca. 22 kanaler der i blandt Viasat film, jeg har kun C More first, men det er kun på boksen de er væk, og dermed de goder der følger med at bruge boksen...

:slight_smile: De kanaler der var gratis frem til 17- 04-2020.
Blev givet nedtaget i flere etape. Så for at youSee undgik problemer. med at forkerte kanaler kom med i faldet bliver et gæt. Så er jo muligt det er forkommet Jorn - Hansen.

Har du prøvet at genstarte boksen og det hjælper. 

Omdømme 5
Badge +5

Nu har jeg valgt Streaming Tjenesten: “Viasat incl. Viasat film” i Bland selv og nu er de øvrige Viasat film kanaler tilbage, ved ikke om det har noget med det at gøre???

I Fuldpakken skulle, der gerne være 5 Viasatfilm kanaler om Viasatfilm er med aner jeg ikke,

Mener der er de  Kanaler fra Viasat. 

Er også 4 fra CMORE i Fuldpakken, Modsat har jeg så i min bland selv 2 Cmore kanaler.  

Omdømme 7
Badge +3

lordfynbo, det viser sig jeg slet ikke har Fuld pakken, vi fik af 2 gange besøg i vores by af medarbejdere fra Yousee, og jeg sagde til dem jeg ville fortsætte med Fuld pakken og Bland Selv...

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Når javel Jorn - Hansen jeg har selv Bland Selv Grundpakke + 36 Points.

Og har der valgt Viasat Film, og dermed følger de 5 fra Viasat kanaler med.

Men de  5 Viasat kanaler er i følge link med i fuldpakken fra youSee.

Har også CMore Film og Serier og 2 CMore kanaler. ser nu at vælger jeg CMore i bland selv. til 5 Points 

Er der så 4 kanaler og Film og Serier. Så hvordan min CMore lige er blevet udløst i sin tid. skal jeg lige finde ud af. Så den CMore i fordele indholder så Film og Serier.

OG CMore i bland selv indholder så både 4 kanaler og Film og serier. Åbenbart    

Besvar