Spørgsmål

Viaplay og fuldpakken

Hej.
Jeg har problemer med at få Viaplay til a virke gennem Yousee efter de nye ændringer.
Der står, at når man har fuldpakken, som jeg har, så fra i dag er Viaplay en del af tv-pakken.
I den forbindelse har jeg fravalgt Viaplay i Bland selv, da man jo ikke skal bruge de point til noget.
Nu når jeg har gjort dette, siger Viaplay jeg ikke har nogen pakke.
Jeg har tidligere i dag ringet til Yousee, hvor de sagde, at hvis man fravalgte Viaplay i blandselv, så vil det virke, men det gør det som sagt ikke her.
Er der andre, som har fuldpakken, som har fået Viaplay til at virke udenom blandselv?
Ellers ringer jeg til dem i morgen, hvis der ikke er andre, som har problemer.
På forhånd tak.
Mvh. Tobber42.

9 Kommentarer

Hvis nogen har fået det til at virke, vil jeg meget gerne høre om det, og hvordan i gjorde.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis V Play via You See er opsagt, så er der ingen adgang mere via bland selv, ønsker man fortsat at have V Play så skal der haves et abonnement direkte fra V Play.

Er det sådan det skal forstås.?

@Radiomanden det er ikke korrekt.
Fra i dag har alle, som har fuldpakken hos Yousee adgang til Viaplay med i pakken, men fordi jeg har haft Viaplay før den ændring blev lavet har jeg jo haft det i blandselv ligesom man kan stadig.
Jeg har så ringe til Yousef i dag, hvor de sagde, jeg skulle bare fravælge Viaplay i blandselv og så virkede det stadig, hvilket det så ikke gør alligevel.
Når jeg så går ind og kigger på kom igang med Viaplay står der man får en mail med en kode og en sikkerhedskode til Viaplay.
Den har jeg heller ikke fået og det er derfor jeg vil høre, om andre har problemer, eller om de har fået det og hvordan de så har gjort det.
Når jeg går ind under blandselv står der stadig, at Viaplay koster 6 point.

Omdømme 7
Badge +7

OK så er jeg med, det er korrekt at du skal have en kode, så du kan komme ind på deres App.

Kan se at du har skrevet til You See, de venter på et mere uddybende svar fra dig, så der kan du få svar på det.

Jeg er ret sikker på, at du er ramt af produktnavnsforvirring… https://forum.yousee.dk/tv-77/viaplay-og-blandselv-107248

Den fuldpakke, som får adgang til viaplay, er ikke med bland selv. Du har “en anden fuldpakke”, og får dermed ikke adgang - kun hvis du selv vælger det. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +7

For ikke at skulle bruge Points på V Play, så er det som det fremgår Fuldpakken der skal haves IKKE en bland selv pakke.

Radiomanden, tilføjer du ikke lidt til forvirringen nu? :relaxed:

Men jo, hvis man vælger den faste fuldpakke, så skal man ikke brug point på viaplay - for så er der slet ikke noget, der hedder point, og man er derfor fastlåst til det kanaludvalg, som Yousee har bestemt.

Dvs. Tobber: Dem, der har den faste fuldpakke, har ikke noget valg. De er tvunget til at have viaplay. Du har bland selv og kan derfor selv vælge den til/fra.

Omdømme 7
Badge +7

Det er lige præcis sådan det forholder sig.

Omdømme 4
Badge +3

Hej

Jeg kan se, at der har været lidt forvirring omkring det. 

Hvis du har en fast fuldpakke, altså ikke Bland Selv, så får du Viaplay som en del af din faste tv pakke.

Hvis du har en Bland Selv 36, som mange også kalder en fuldpakke bland selv, så skal du stadig bruge dine point for at vælge Viaplay.

Det er kun dem, uden bland selv. som fik Viaplay, da de ikke havde den eller kunne vælge den før.

Jeg håber det giver mening.

Besvar