Spørgsmål

Vedr. at liste optagelse og sletning.

Badge

Vedr. Humax YS-5000.

Mangler hjælp til 2 ting: at slette enkeltvise optagelser jeg ikke vil se færdig, og til at liste optagelser.

Der er ikke en ’papirkurv,’ eller mulighed for at sortere dem alfabetisk, efter dato eller efter genre, begge dele mangler helt på ’min side’ under ’alle optagelser.’

34 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

App’en åbnes og brugen er nær det samme som at navigere rundt i brugerfladen på Humax boksen, den er synkroniseret med den, så hvad der er på Humaxen af tjenester/kanaler/optagelser er også på App’en.

Badge

Du har været en kæmpe hjælp, tusind tak for det!  Jeg har en masse at undersøge og læse foran mig, og det var fint at blive hjulpet lidt på vej.. 👍

Omdømme 7
Badge +10

Det er det forummet er til for, både for os brugere og YS.

Badge

Ps. Jeg sætter stor pris på din hjælp, men forummet er da også en yderligere forringelse af produktet.
Yousee slipper for at hjælpe mig på tlf, men prisen er ikke sat ned..

Omdømme 7
Badge +10

Forummet er bestemt ikke en forringelse på nogen måde, her kan der ydes den support som YS ikke kan, på fremmede produkter, de er som du jo har set selv med her for at hjælpe.

Badge

Det kan du måske have ret i.. 👍

Badge

Hej Radiomanden

– vil du prøve at hjælpe mig endnu en gang, fordi inden jeg skifter til andet, ville jeg se de 25-30 optagelser, jeg havde lavet – men nu er de pludselig væk?

Der står på min side: ” Du har endnu ikke lavet optagelser.”

Planlagte serieoptagelser har også pludselig mistet de røde prikker i tv-oversigten.

Hvad er sket, vil det ske igen, og kan optagelserne gendannes.

De var ikke mærket med et hjerte, og der var både serie- og enkelt optagelser.

Her har ikke været strømafbrydelse.

Har prøvet at genstarte.  

Vh Hanne

Omdømme 7
Badge +10

Kan ikke hjælpe yderligere, ved der er nogle problemer med 5000 boksen, har aldrig haft den, og har ikke længere TV fra YS, det er for dyrt, og har ikke brug for kommercielt skrald.

Badge

Overraskende men fair nok, tak for tilbagemeldingen.. 

Besvar