Spørgsmål

Vedr. at liste optagelse og sletning.

Badge

Vedr. Humax YS-5000.

Mangler hjælp til 2 ting: at slette enkeltvise optagelser jeg ikke vil se færdig, og til at liste optagelser.

Der er ikke en ’papirkurv,’ eller mulighed for at sortere dem alfabetisk, efter dato eller efter genre, begge dele mangler helt på ’min side’ under ’alle optagelser.’

34 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +4

Hej @ObiVan 

På Humax5000, er det ikke en papirkurv du skal lede efter. Der bør derimod stå “slet optagelse” når du trykker dig ind på hver enkelt optagelse. 

Desværre er det endnu ikke muligt at sortere optagelser - det er dog noget vi har på ønskelisten, så det bør komme i fremtiden. Jeg kan dog ikke sige hvornår. 

Ha’ en god dag. 

Badge

Hej Louise – tusind tak for din tilbagemelding! 

Desværre er muligheden ”slet optagelse,” som du nævner, ikke tilgængelig. Der er 5 valgmuligheder: ”se videre” ”start forfra” ”favorit” ”optag” og ”slet alle,” og jeg vil jo ikke slette alle.

Når man har mange optagelser, er det et must at kunne sortere dem, ved du om det er muligt at få en anden boks?

Venlig hilsen Hanne

Omdømme 7
Badge +10

Det er ikke muligt at få en anden der er kun 5000 boksen til Fiber/DSL. Alternativet er at bruge App/Web.

Badge

Tusind tak for dit svar - den må jeg lige tænke over, men tak for den information! 
Vh Hanne 

Omdømme 1
Badge +3

Hej @ObiVan 

Jeg kan se du mangler et svar, i forhold til sortering af dine optagelser på den nye TV boks. Det er ikke en mulighed, som det ser ud lige nu. 

Selve funktionen er dog noget, som der er på vores ønskeliste. Så det skulle gerne ske på et tidspunkt - i forhold til en helt konkret tidshorisont. Så er det ikke noget vi på nuværende tidspunkt kan sige mere omkring 😁

Badge

Hej Antony 

Tak for tilbagemelding! 
Det kan bare ikke passe, man havde en velfungerende tv-boks for 14 dage siden, og nu er tvunget til at have en, der har så store forringelser. 
Man/jeg kan heller ikke læse teksten på tv-oversigten - det er alt for småt. 
Har heller ikke endnu fundet en manual for fjernbetjeningen over alle knapper. 
Produktet er dyrt nok i forvejen, og med disse nye forringelser bliver det for dyrt.. 
- Men tak for din hjælp.. 
Vh 

Badge

Hej Radiomanden 
Tak for dit forslag, men når man er 70 år er App/Web en by i Rusland.. 
Vh  

Omdømme 7
Badge +10

Der er ikke meget om Remoten til Humax boksene da de er intuitive at bruge.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvordan-bruger-jeg-samme-fjernbetjening-til-tv-og-tv-boksen-ys5000

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/fjernbetjening-til-din-tv-boks/humax-ys5000-fjernbetjening/pause-start-forfra-og-spol-YS5000

Badge

Det har du ret i - tak for henvisningerne, de hjælper bare ikke engang halvdelen af knapperne.. 
Den nye boks er åbenbart kun for eksperter, ikke for gamle koner som jeg.. 
Vh 

Omdømme 7
Badge +10

Hvad er der tvivl om.

Badge

Hvor er du sød - men jeg mangler bare en oversigt over alle knapperne, feks 6 af de nederste, 2 i midten og 2 øverst.. Det ville ikke det være så svært at lave. Produktudviklerne burde have alle alderstrin med i processen.. 

Omdømme 7
Badge +10

De 2 aller øverst er tænd/sluk for boks og TV, hvilke symboler er der på de andre, der er en del funktioner nederst på den, hvilke i midten, der flere.

Badge

Det er super venligt af dig, men jeg har besluttet, ikke at arbejde videre med denne boks. Der er for mange ting der ikke fungerer for mig, så  må finde noget andet..  
Tak for hjælpen til alle.. 
Vh  

Omdømme 7
Badge +10

Den er nødvendig for at kunne se TV på den platform du har, Tuneren i TVet kan ikke bruges, så uden Humaxen, så er den eneste anden mulighed at bruge App eller Web.

Badge

Der må da være nogen, der har en boks man kan finde ud af - eller tager jeg helt fejl der? 

Omdømme 7
Badge +10

Der kan udelukkende anvendes 5000 boksen, alternativet er via App/Web.

App kan f.eks anvendes med en Android TV boks, ATV boks eller Google TV Dongle.

Badge

Må lige prøve at sætte mig ind i de forskellige muligheder, der er også indlagt fibernet i huset, så jeg må i arbejdstøjet.. :-) 

Omdømme 7
Badge +10

Der er jo netop på Fiber og DSL der skal bruges en 5000 boks, eller via de nævnte alternativer. Hvilken Fiber udbyder har lagt det ind, da det er afgørende for om YS kan levere på forbindelsen.

Omdømme 1
Badge +3

Hej @ObiVan 

I forlængelse af dit sidste svar. Så har jeg sendt dig en privat besked 😀

Badge

Det er svært at overskue, når man ikke kender begreber som Android TV boks, ATV boks, Google TV Dongle, Tuneren DSL, App/web osv. 
Det skal bare virke, når man betaler en pæn sum penge for det.. 

Omdømme 7
Badge +10

Hvilket TV haves, der kan på Samsung, LG, Philips, og Sony installeres YS Play App’en. eller YS App’en på de nævnte enheder.

Badge

Det er et Samsung tv - 2-3 år gammelt.. 

Badge

Hej Antony - modtaget.. 

Omdømme 7
Badge +10

Bare det er en 2018 model som minimum, så kan der hentes og installeres Play App’en fra TVets App butik.

Badge

Hvordan navigerer man på den måde, når det er installeret?

Besvar