Svar

Undertekster på Paramount +

Hej med jer

Vi har i huset 2 bokse og bruger systemet med Bland Selv på 20 programmer. Og det betyder at vi har de samme programmer i begge bokse,

Når vi skal se film på Paramount + kan vi kun få undertekster på den ene boks?

Det skal siges at det er det eneste program der er problemer med, alle andre funker godt!

Hvad kan  der gøres ved det?

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 June 2021, 18:06

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Prøv at slå undertekster fra og til i den boks med fejlen. Er undertekster slået til i boksen? 

Ja det er det, og jeg ved det har virket men er så forsvundet?

Omdømme 7
Badge +7

Er er det 2 ens bokse.? Eller er det både en 2000 og en 4000.?

Det er 2 ens bokse af mærket Humax ysr 2000 og der står de er lavet i Polen, men vi har haft dem længe!

Omdømme 7
Badge +7

Kender dem udemærket, det er de ældste, og er udgået, men hvad fejlen kan være når det er OK på den ene og ikke på den anden er ikke lige til at kloges på. Har du prøvet at gendanne den som det fejler på. Da det er en 2000, så slettes optagelser ved gendannelse. Du kan først prøve med at slukke den helt og lad den starter op igen.

Er det muligt at få dem begge udskiftet med andre,?

Og jeg vil da være ked af at alle optagelser bliver slettet?

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle være muligt, men det koster vist stadig et gebyr, mener det er Kr 499, og da du har 2 vil det så nok være 499x2. så små Kr.1000.

Henvend dig til kundeservice på Mandag.

Når jeg taler med kundeservice, kan jeg så henvise til denne korrespondance ?

Men tak for din tid:thinking:

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle ikke være nødvendigt. Vær opmærksom på når du har de nye bokse, så kan 2000 boksene ikke længere bruges, de skal ikke retur, send dem til skrot.

Jeg har fulgt dit første råd og geninstallerede fabriksindstillinger, det har naturligvis gjort at 109 gamle optagelser gik tabt.Og den blev formateret

Men det har hjulpet jeg har endnu ikke stødt på noget som jeg omtalte som fejl. Undertekster er vendt tilbage, så jeg siger tak!:grinning:

Omdømme 7
Badge +7

Ærgerligt med optagelserne, men i det mindste er boksen så OK igen, Skulle du få 4000 bokse, så vil det ikke ske, da de ikke har HDD, men gemmer optagelser på en server. Ligeledes så synkroniserer de, også med App og Web TV. Så alt kan ses på alle platforme.

Hej med jer

Vi har i huset 2 bokse og bruger systemet med Bland Selv på 20 programmer. Og det betyder at vi har de samme programmer i begge bokse,

Når vi skal se film på Paramount + kan vi kun få undertekster på den ene boks?

Det skal siges at det er det eneste program der er problemer med, alle andre funker godt!

Hvad kan  der gøres ved det?

prøv dette.  du kan se undertekster på filmen, når du har valgt filmen begynder du at afspille den derefter trykker du på pause, nu kommer der en linie nederst som du kan spole i filmen med til højre for linien er der 3 små prikker når du trykker på dem kommer der en boks hvor du vælger dansk, Voila

du kan se undertekster på filmen, når du har valgt filmen begynder du at afspille den derefter trykker du på pause, nu kommer der enlinie nederst som du kan spole i filmen med til højre for linien er der 3 små prikker når du trykker på dem kommer der en boks hvor du vælger dansk, Voila

Besvar