Spørgsmål

underlig zoom/format - kun på CNN

Vi oplever at billedet når vi ser CNN Er zoomet ind/har ændret format. Det er kun CNN, og kun på vores ene fjernsyn/boks. Vi har forsøgt at ændre format via fjernsynets indstillinger (Samsung), men det hjalp ikke. CNN vises fint på vores andet fjernsyn med egen boks. Det er super irriterende, da en del af billedet er skåret af, og tekster kan ikke læses. Løsninger???

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at genstarte boks?  Checkede lige CNN og det ser fint ud uden boks. 

Omdømme 6
Badge +5

Vi oplever at billedet når vi ser CNN Er zoomet ind/har ændret format. Det er kun CNN, og kun på vores ene fjernsyn/boks. Vi har forsøgt at ændre format via fjernsynets indstillinger (Samsung), men det hjalp ikke. CNN vises fint på vores andet fjernsyn med egen boks. Det er super irriterende, da en del af billedet er skåret af, og tekster kan ikke læses. Løsninger???

CNN bruger format 1080i HDTV 

På youSee  Humax YS-4000 (4k) Vælge 1080p eller 720p. Hvis  du ikke har Ultra HD 

Jeg vælger 1080p Format I Boksen

Forskellen på 1080p og 1080i Format. 

p: progressivt
i: interlace 

Måske andre bruger har forslag.

God aften- 

Ja. Har genstartet alt hvad der kan genstartes. Det er bare så mystisk at det KUN er CNN og KUN er på det ene fjernsyn. Alle andre kanaler er som de skal være. Og det kom pludseligt. 🤔

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet en kanal søgning? 

Slangefar - nej! Det er faktisk noget jeg ikke har prøvet endnu. God idé. Nu skal jeg bare lige se om jeg kan huske hvordan man udfører den lille opgave 🙈

Besvar