Spørgsmål

TvØst viser Tv2Lorry på kanalplads 5

Hvorfor vises Tv2Lorry på TvØst kanal 5? Når der er regionale nyheder vises Tv2Lorry og ikke TvØst? Hvad er årsagen til dette? 

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er det på TV2 eller på Regional kanalen plads 25. Lorry er på plads 81. Hovedkanalen (TV2) er på plads 2.

Mit spørgsmål består sådan set i at jeg har i region Sjælland normalt ser tv2 øst på kanal 5 og der vises Tv2Lorry? Det jo hovedstadskanalen. Så hvorfor den ændring? 

Omdømme 7
Badge +7

Det må være en fejl hos You See, så det er dem der skal kontaktes, det skal være den region man bor i der skal vises på TV2.

Det der kan gøres til fejlen er rettet, er at gå ind på den regionale kanal og se det der.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Morten B 

Oplever du stadig dette? :relaxed:

Omdømme 6
Badge +5

Mit spørgsmål består sådan set i at jeg har i region Sjælland normalt ser tv2 øst på kanal 5 og der vises Tv2Lorry? Det jo hovedstadskanalen. Så hvorfor den ændring? 

Hej Morten B, Kan jo forkomme hvis der. er problemer med din egen regional station.

Altså givet fra TV2 så kan der  skriftes over på anden regional station. End til din egen er i orden igen.. 

Forsæt god dag

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke korrekt, der skiftes ikke til en anden region hvis der er et problem med den man normalt haves. De regionale kanaler har intet med TV2 at gøre, de er helt sig selv.

Det der kan gøres er at skifte til region kanalen og se de lokale nyheder der, da der sendes det samme.

Omdømme 6
Badge +5

Det er ikke korrekt, der skiftes ikke til en anden region hvis der er et problem med den man normalt haves. De regionale kanaler har intet med TV2 at gøre, de er helt sig selv.

Det der kan gøres er at skifte til region kanalen og se de lokale nyheder der, da der sendes det samme.

:relaxed: Hej Radiomanden, Jeg har TV2 Fyn, Hvis der er kuk i den. Bliver vi som oftes også skrifte over på TV2  Lorry. Altså over på den som sendes på TV2 kanalen.. Mener jeg. 

Måske at youSee Forum Teamet kan forklare nemmere. For har selv under mig over dette. Radiomanden, 

Omdømme 7
Badge +7

Det kan så udelukkende være You See der gør det, for ellers er det ikke muligt at se en anden region end den man befinder sig i.

Omdømme 6
Badge +5

Det kan så udelukkende være You See der gør det, for ellers er det ikke muligt at se en anden region end den man befinder sig i.

:relaxed:  Hej Nej ok er muligt det er youSee der gøre det.

Omdømme 7
Badge +7

Man kan normalt kun se en anden region hvis man er tæt nok på den, og antennen er sat op til det.

Omdømme 6
Badge +5

Man kan normalt kun se en anden region hvis man er tæt nok på den, og antennen er sat op til det.

ja ok Radiomanden. Men som du skriver kan det være youSee.

Jeg har oplevet et par gange, at Når vores region kanal driller. Så skriftes der nemlig over på Lorry. 

Men er så på TV2 Kanalen hvor der sendes. de der 30 minutter.  

Besvar