Svar

TV program timer

Hvor finder jeg TV program timer funktionen

icon

Bedste svar af Radiomanden 19 September 2021, 22:06

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der markeres udsendelsen, så tryk på optag. Det er ganske som på en hver anden Digital Recorder.

Med Timer mener jeg at man markere et program der begynder om en time eller en uge,  når tiden opnås skiftes der fra det man ser til det markerede.

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke muligt, timer (EPGen) er kun til optagelse. Glemmer man optagelse, så er de for det meste i Arkiv, Film er dog en undtagelse, dem må man så se i en af de Filmtjenester der er.

det var ærgelig så må jeg skifte udbyder

Omdømme 7
Badge +7

Appén kan bruges til at gøre opmærksom på en udsendelse, man kan sætte en husker på der så gør opmærksom på at udsendelsen kommer, men det er da væsentligt nemmere at sætte optagelse, man skal jo ikke vente til udsendelsen er optaget før at kunne se den, så er der jo også som tidligere skrevet Arkiv.

Hvor vil du finde en udbyder som har udstyr der kan det du så desperat vil have.

det er TV der skal start programmet uden man skal aktivere og bruge tid på en app,  Viasat har det og 

Samsung TV program oversigt

Omdømme 7
Badge +7

Så er problemet jo løst hvis det er et Samsung TV du har.

med Samsung fjernbetjening programvælger kan man ikke se Yousee  

Omdømme 7
Badge +7

TVet kan da modtage kanalerne direkte fra Antennestikket, så det er da ikke et problem.

ja og så behøver jeg ikke Yousee -så sparer vi de penge

Omdømme 7
Badge +7

Det var nu kanalerne fra You See jeg mente, der kan ikke modtages fra andre på deres kabler.

Besvar