Spørgsmål

Tv-pakker

Hvorfor skal grundpakken være så dyr og indeholde så mange kanaler?

Fullrate har en pakke til kr. 99 med 19 kanaler, og flere vælger nu kun streaming. Her kan alle kanaler fra DR og TV2 fås til kr. 99, og så kan man tilkøbe Viasat, Netflix m.m efter behov.

Tilbuddet fra Yousee om frit valg med kanaler ovenpå en grundpakke er rigtigt set, men grundpakken er bare ikke fleksibel nok.

Den erkendelse har Yousee vel også gjort - hvornår kommer der et bedre tilbud?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +5
Til gengæld

1. Fullrate mangler TV3, Kanal5, DK4 (NRK1) på fullrate
2. Fullrate har kun 3 HD kanaler, mens Yousee har alle i HD
3. Ingen problemer med at se / optage flere HD kanaler på en gang i husstanden

Så jeg ville personligt ikke bytte
@mich; er du tilhænger af en stor og dyr grundpakke, eller ønsker du en mindre og billigere løsning med mere fleksibilitet?

Mit indlæg skal ikke ses som en sammenligning mellem Fullrate og Yousee, men en kritik af en stor grundpakke til kr. 279.
Omdømme 7
Badge +5
Nu skriver du 279, men det er 249 kr (Din pris er incl. leje af boks) Samtidig er det listeprisen for kunder, hvor Yousee ejer anlægget

Prisen i mange foreninger er betydeligt lavere (storkunde fordel)

Iøvrigt skal du huske at grundpakke kunder også skal være med til at vedligeholde hele Yousee kabel TV nettet.

Yousee og Stofa (den anden store spiller på kabelTV) ligner iøvrigt meget hinanden

Din løsning ville måske være streaming i stedet og så nøjes med DR kanalerne ?
Omdømme 3
Badge +1
Nu skriver du 279, men det er 249 kr (Din pris er incl. leje af boks) Samtidig er det listeprisen for kunder, hvor Yousee ejer anlægget

Hos mig fremgår prisen som 279 kr for grundpakken og 0 kr for boksen 🙂
Omdømme 7
Badge +5

Hos mig fremgår prisen som 279 kr for grundpakken og 0 kr for boksen :-)

der står formentligt også "25 faste TV kanaler og boks"

Men hvis du ikke ønsker TV boksen, trækker du 30 kr fra (kilde:Facebook)
Omdømme 3
Badge +1

Men hvis du ikke ønsker TV boksen, trækker du 30 kr fra (kilde:Facebook)

Tja, min pointe er også mere at Yousee bestemt ikke skilter med at boksen "kan trækkes fra" :-)

Omdømme 7
Badge +5
Det kan jeg godt se¨

Det her et et eksempel indefra hjemmesiden, ikke hos mig selv

Besvar