Spørgsmål

Tv og Streaming

Omdømme 5
Badge +1

I mit tilfælde, så er det tv. Spørgsmålet omhandler om. Dokumentar kanalen. Travel Channel. Hvorfor står der ikke beskrevet: Sæson, Afsnit og produceret i årstal? I guiden på den omhandlende kanal. Bortset fra det, så syntes jeg at det er en fremragende og inspirerende kanal, som giver viden til historien rundt omkring omverdenen. Har en YS-4000 boks. Virker som om, at lyden er hæs/skrattende. Hvilket også er tilfældet på andre kanaler.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, da ingen har svaret på dette, men jeg forstår ikke dit spørgsmål med Travel, da jeg ikke har den kanal…

Men kan det passe du stadigvæk har dårligt lyd? Jeg har ingen problemer med lyden...

Omdømme 7
Badge +3

Dette er et brugerforum, hvor brugere svarer på spørgsmål fra andre brugere. Beskrivelsen til de enkelte programmer har brugerne ingen indflydelse på, så kun YouSee kan svare på spørgsmålet om sæson, afsnit og årstal. Det er bemærket at disse oplysninger også mangler på mange andre kanaler. Hvis der er adgang til Facebook kan spørgsmålet stilles til YouSee på YouSees Facebook-side. Se linket til Facebook nederst på denne Forumside.

Omdømme 7
Badge +7

Alt det ved Phoenix73 godt, han spørger temmelig meget, og ofte om ting andre ikke skænker en tanke, og om ting som kun You See kan svare på som i dette tilfælde, det virker som om at han skal hjælpes utroligt meget, og ofte er utilfreds med ting andre ikke bekymrer sig om.

Besvar