Svar

TV boks viser ikke live TV

Hej

Jeg har fået lavet således at jeg kører en Unifi UDM Pro direkte på fiber forbindelen ind i huset (altså uden brug af homeboksen). Dette fungerer upåklageligt. Nu har jeg dog problemer, da jeg har fået åbnet for YouSee TV med tv boks. Jeg har sort skærm når jeg tænder for boksen men kan både starte programmer forfra samt hente indhold på boksen, problemfrit. YouSee kundeservice kan ikke hjælpe mig med hvilke opsætninger jeg mangler i min UDM Pro, for at få live TV til at blive vist, men jeg er overbevist om det er en lille ting der mangler.

Er der nogen der har erfaringer med at bruge egen router og få YouSee TV til at fungere ?

icon

Bedste svar af Radiomanden 31 marts 2021, 14:32

For at man kan det, så skal medfølgende router også bruges. Disse sættes sammen i en dobbelt NAT-løsning

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det kan ganske simpelt ikke lade sig gøre, der skal bruges You See udstyr.

YouSee teknikkeren havde kendskab til folk der havde fået det til at fungere. Så det kan jeg ikke forstå du siger. Hvad er det for en indstilling du mener jeg mangler siden det ikke kan lade sig gøre?

Omdømme 7
Badge +7

For at man kan det, så skal medfølgende router også bruges. Disse sættes sammen i en dobbelt NAT-løsning

Altså den del du henviser til har jeg klaret. Jeg får fiber og kører udelukkende med min egen router. Homeboxen er I skuret og pakket væk, og jeg har fuld forbindelse. Mit problem ligger i live tv delen, som åbenbart ikke slipper igennem. Og det er det jeg skal finde en løsning på.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg skulle måske lige have taget med at spørgsmålet på FB var dette. Jeg stillede selv spørgsmålet.

Fiberforbindelse, egen Router, kan det virke med Flow TV på 4000 boksen.

Så var svartet som givet til dig. 

For at man kan det, så skal medfølgende router også bruges. Disse sættes sammen i en dobbelt NAT-løsning.

Ja okay. Tror blot jeg misforstod så. Jeg kikker lidt videre. Det må kunne lade sig gøre .. 😊

Omdømme 7
Badge +7

Ja det kan du ved også at bruge det udstyr som er fra You See.

Besvar