Spørgsmål

TV boks sort skærm

Hej jeg har fået en TV boks og mit problem er at efter 30-60 min på samme kanal går skærmen i sort og skal derfor trykke på “start forfra” for at se kanalen igen og herefter vente 10 minutter på at kunne spole frem til hvor den gik i sort.

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Hej Filten jeg ville prøve, at slukke Boksen bagpå og tænde igen.

Kan jo også være dit hdmi kabel, som driller. du kan prøve at skifte port engang og test gerne med andet Hdmi kable hvis muligt. og tjek om din strømbesparelse i dine boks indstillinger er sat til Normal og time dvale er sat til aldrig..

Du kan også prøve at slukke på, stikkontakten til dit tv et øjeblik. og tænde igen når standby lyset på tvet er gået ud Det nulstiller. dine Hdmi porte i dit tv. Om noget af det. hjælper ellers, prøve at  ringe til youSee og høre nemmere.  https://kundeservice.yousee.dk/contactus

God dag,

Tak for svaret tror ikke det er hdmi kablet da jeg sagtens kan skifte kanal efter den er gået i sort. 
Inde i indstillinger stod den på “normal” og dvale 4 timer er det den korrekte indstilling eller skal denne ændres ?

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Ok så kan det tænkes at være Dvale, prøv at sætte den til aldrig. og ser om det hjælper.  ellers tag fat i kundeservice for yderlig hjælp i dag. i tilfælde der er noget med boksen hvis det forsæt driller dig. måske andre bruger herinde har andre forslag.

God dag

:slight_smile: Ok så kan det tænkes at være Dvale, prøv at sætte den til aldrig. og ser om det hjælper.  ellers tag fat i kundeservice for yderlig hjælp hvis det forsæt driller dig. måske andre bruger herinde har andre forslag.

God dag

Jo mange tak vil jeg forsøge 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Ok så kan det tænkes at være Dvale, prøv at sætte den til aldrig. og ser om det hjælper.  ellers tag fat i kundeservice for yderlig hjælp hvis det forsæt driller dig. måske andre bruger herinde har andre forslag.

God dag

Jo mange tak vil jeg forsøge 

Ja ok Filten ellers er der i hvert fald kundeservice. Lykke til med det hele. God dag. :slight_smile:  

Besvar