Spørgsmål

TV Boks problem med et program af 11,

Badge

Har nu set alle 10 programmer i "Alene i vildmarken USA VII" og glædede mig til at se slutningen i program 11. . Efter et par minutter stopper programmet og jeg får bare en animeret cirkel midt på skærmen.. Hvordan kan jeg de det program ?

Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er stadig problemer med optagelser og Arkiv, teknikkere er på sagen. Udsendelsen ligger også på DRTV.

Badge

Tak til Radiomanden…
Ja jeg har også forsøgt gennem DRTV og afsnit 11 giver præcis samme problem.
Så der må være noget galt med selve optagelsen...

Omdømme 7
Badge +7

Hej @poulhans1 

Er det fra en optagelse eller noget arkiv indhold og hvilken tv-boks har du? 😊

Omdømme 7
Badge +7

DRTV på TVet.?

Badge

Ja via TV-et…. så afsnit 11 fejler både på min optagelse og når jeg finde det direkte gennem DRTV 
Så noget tyder på at det er selve programmet der har en fejl… 
Samme program hedder jo noget forskelligt når man finder det ad de to forskellige veje Boks og TV direkte

Badge

Godt nok lidt ærgerlig ikke at kunne se resultatet når nu man har brugt tid på 10 afsnit :-(

Omdømme 7
Badge +7

Har nu set på udsendelsen afsnit 11 direkte på DRTV, og der er ingen problemer, er lige nu 8 minutter inde i udsendelsen. TV platform Android. Prøv på dit LG TV's DRTV App.

Badge

Til Radiomanden… 
Tak for din indsats…  LG TV's DRTV App Virker overhovedet ikke programmet starter slet ikke…
Nu fik du mig til at prøve på min computer og her kører det helt fint… så nu kan jeg se finalen..

At jeg så ikke via HDMI kabel kan få signalet vist på mit TV - Det er en anden udfordring jeg har...
Men den vil jeg søge hælp til en anden dag…
Tak til dig og også til Kasper… Herligt at nogen vil være behjælpelige...