Spørgsmål

tv boks opdatering

Omdømme 3
Badge +2
  • Udforsker
  • 374 kommentarer

Jeg har modtaget en ny software opdatering 2.231.01 til min TV boks. Hvad indeholder den af nyheder?

Denne tråd kan ikke kommenteres

10 Kommentarer

Jeg fik også en opdatring i går til min Humax 4000.

Nået desværre ikke at se hvilket, den indholdte. Den opdatring Normalvis kommer der en boks op.Om Hvad og hvilket Opdatringen indholder, Den synes jeg ikke der kom i går.

Men det kan youSee jo givet svare på. Kundeservice eller youSee Forum Teamet her.

God dag forsat.

Omdømme 7
Badge +3

Kasper har svaret på Facebook, ikke noget nyt, men klargøring i forhold til optimering af bagvedliggende systemer, hvad der menes med det...

Omdømme 7
Badge +7

Der har i den seneste tid været skrevet om diverse funktionsfejl som skyldes Backend problemer, så det kan da kun relatere til det.

Kasper har svaret på Facebook, ikke noget nyt, men klargøring i forhold til optimering af bagvedliggende systemer, hvad der menes med det...

Ok Jorn-Hansen synes ikke jeg lige kan finde derinde. Men tak for opfølgning.

Omdømme 7
Badge +7

Opslaget er fra 19:05 igår, svaret postet 09:42 i dag.  https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/5292088950872954

Omdømme 7
Badge +3

Michael Tell, jeg  kender fra tennis grupper spurgte til det igår…

Omdømme 7
Badge +7

Han har også være bruger her på forummet, det vides ikke hvorfor han ikke er med mere.

Michael Tell, jeg  kender fra tennis grupper spurgte til det igår…

Når javel Jorn-Hansen. Jeg ved godt hvem han er. Er helt ok tak for info.🙂

Omdømme 7
Badge +3

Jeg ved ikke hvad andre har af problemer med 4000 boksen, jeg har kun det problem den  slukkede igen under opstarten ca. en gang pr. Måned, men nu er problemet den tænder hele tiden, ved opstart af TV, uden jeg skal bruge den…

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo nok CEC styringen der får den til det. Det er næppe andet.