Spørgsmål

tv boks og sonos

Hvordan får jeg lyden igennem min sonos soundbar og billedet på tv?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilke tilslutninger er der på den.

Omdømme 6
Badge +5

Hej Grejbe, Kan du bruge denne fremgang måde. 

Under fanen Indstillinger skal du trykke på System. Tryk på det hjemmebiografprodukt, du vil justere. I afsnittet Hjemmebiograf skal du trykke på Synkronisering af TV-dialog. Flyt skyderen til højre for at forsinke lyden, indtil den er synkron med billedet.

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

Under fanen Indstillinger skal du trykke på System. Tryk på det hjemmebiografprodukt, du vil justere. I afsnittet Hjemmebiograf skal du trykke på Synkronisering af TV-dialog. Flyt skyderen til højre for at forsinke lyden, indtil den er synkron med billedet.

Det kan jeg ikke få øje på at det har noget at gøre med tilslutning af udstyr.

Omdømme 6
Badge +5

Det kan jeg ikke få øje på at det har noget at gøre med tilslutning af udstyr.

Så misforstod jeg tråden, læste den den således. Hvordan får jeg lyden igennem min sonos soundbar og billedet på Tv  Så trækker jeg mit bud baglæns igen. Muligvis er der noget under. Support\ Sonos. 

God aften,  

Omdømme 7
Badge +7

Netop, og dit indlæg har intet at gøre med spørgsmålet, da det du svarede var angående synkronisering af lyd, det er helt skudt forbi.

Besvar