Spørgsmål

Tv boks

Hej

Vi har i mange år haft kabel tv fra yousee i mange år. Nu er vi så blevet overtalt til en yousee TV boks. Den kan jeg ikke få til at virke! Jeg skulle kunne oprette trådløs internet til boksen fra min router. Problemet er at mit netværk ikke dukker op på skærmen. Iflg Yousee understøtter routeren 5 .., og de fortalte at jeg skulle reset routeren, og det gjorde jeg. Fik at vide efter 7 minutter ville det virke, men der er intet dukket op , kun andres netværk. Hvad gør jeg forkert?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilket Modem har du.?

Hej Radiomand.

Jeg tror at jeg har løst problemet. 
Jeg forstod på kundeservice hos Yousee at vores internet nøgle skulle komme op over tilgængelige netværk. Det gjorde den ikke, men der kom flere andre op , men ikke vores. Så ville jeg lige prøve at nulstille modem endnu engang, da jeg så på bagsiden af routeren at der var et navn/ kode på routeren som jeg syntes at genkende fra den liste der var dukket på TV skærmen. Nedenunder Ruterens navn var der en kode som jeg skrev ned og forsøgte at taste ind på fjernsynet. Så virkede det😊Det var altså ikke det trådløse netværk i huset, men det som stod på routeren der skulle tastes ind.

Omdømme 7
Badge +7

Det er altid den SSID og kode man har på sit netværk der skal tastes ind på de enheder der ikke er tilsluttet med kabel.

Ok , men jeg har desværre ikke så meget forstand på det. Jeg følger den information jeg har fået fra yousee. Er SSDI en rumstation?

Omdømme 7
Badge +7

Det er bestemt ikke alt fra kundeservice man skal tage på ordet, de ved nødvendigvis ikke det der er rigtigt.

Besvar