Svar

Tv app, fryser hver gang, der kommer reklamer. Chromecast.

Jeg bruger tv app’en sammen med Chromecast. Både med iphone og ipad.

Jeg oplever konstant at tv app’en fryser, hver gang der starter en reklameblok. Jeg skal så afbryde forbindelsen til chromecasten, for at få programmet igang igen. Når reklameblokken så er slut, så sker præcis det samme igen. Og jeg skal så endnu en gang, afbryde forbindelsen. Og ofte er jeg også nødt til at genstarte app’en.

Har 2 chromecasts, og det er samme problem på begge 2.

Telefon, ipad og router er placeret ca 3 meter fra tv’et / chromecasten

Jeg har prøvet følgende for at løse problemet:

Geninstalleret tv app’en. Både på min iphone og ipad.

Resat begge chromecast.

Kontrolleret at mit wifi kører godt nok. ( ligger mellem 50 og 200 mbit ) 

Alt sammen uden held.

Nogen gode bud, på problemet?

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 april 2020, 12:40

Sikkert det samme som beskrives her på FB, Navne på personer som skriver er udeladt.

Er der andreder oplever at streaming på LG fjernsyn volder problemer. Det er navnlig på 3+ når der kommer reklamer og når udsendelsen starter igen at app'en fryser, altså ligesom om den mangler internet forbindelse. Andre gange forsvinder lyder, igen enten når reklame blok starter eller slutter. Der er ikke noget når der vælges alm. kabel forbindelse.

Vi ser film på TV3 via chromecast og vi har samme problem

har først lagt mærke til dether for 14 dage siden. så må vi håbe på at nogen fra supporten ser det her :)

Er fejlmeldt forventes rettet den 15 maj 2020 -- se på www.yousee.dk/driftsinfo under din adresse

YouSee Hej Janus

Tak for din henvendelse.

Vi er opmærksomme på problemet og arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

Jeg beklager generne mange gange.

Kasper

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Sikkert det samme som beskrives her på FB, Navne på personer som skriver er udeladt.

Er der andreder oplever at streaming på LG fjernsyn volder problemer. Det er navnlig på 3+ når der kommer reklamer og når udsendelsen starter igen at app'en fryser, altså ligesom om den mangler internet forbindelse. Andre gange forsvinder lyder, igen enten når reklame blok starter eller slutter. Der er ikke noget når der vælges alm. kabel forbindelse.

Vi ser film på TV3 via chromecast og vi har samme problem

har først lagt mærke til dether for 14 dage siden. så må vi håbe på at nogen fra supporten ser det her :)

Er fejlmeldt forventes rettet den 15 maj 2020 -- se på www.yousee.dk/driftsinfo under din adresse

YouSee Hej Janus

Tak for din henvendelse.

Vi er opmærksomme på problemet og arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

Jeg beklager generne mange gange.

Kasper

Hej Radiomanden

Det lyder som præcis det samme problem. Tak for svar.

Og de er tydeligvis opmærksomme på problemet.

Vi oplever det samme problem.

Vi har 300M forbindelse, 2 meter fra chromecasten.
Jeg har pin’et nettet når problemet sker, og der er ingen udfald på nettet.
Så YouSee det er jeres fejl!

Hvorfor kan man få lov til at se jeres produkt?

Omdømme 7
Badge +7

Som det kan læses her i tråden, så er der et problem som man er klar over, ligeledes som der skrives arbejdes der på en løsning.

Besvar